Am polita casco la Astra. Am un dosar depus la ei din data de 18.02.2010. Am contactat inspectorul la o saptamana dupa depunere si mi-a spus ca este complet si nu mai e nevoie de alte acte. Dupa cele 30 de zile termen de plata din contract am incercat sa contactez compania pentru relatii. Nu mai raspund la telefon inspector 0756095534 Andrei Marina andrei.marina@astrasig.ro si nici la 0374101247 38 41 46 43.
Intrebarea mea este ce pot sa fac sa imi recuperez banii si ce penalitati pot cere pentru intarziere?
In mod normal puteti sa va adresati unui avocat si sa le formulati o notificare prin care sa ii somati sa va faca plata daunelor sau in caz contrar sa motiveze in scris refuzul lor de plata. Atentie mare insa la termenii si conditiile pe care le-ati semnat in contractul de asigurare CASCO.
notificare si actionare in instanta.. eu zic sa faceti si chemarea la conciliere directa prin notificare conf art. 720indice 1 C. Pr. civila, sa nu va treziti ca prematur introdusa daca se considera ca e actiune comerciala
Va recomand o deplasare la firma care v-a deschis dosarul pt. a afla direct de la sursa motivul intarzierii. Incercati o conciliere si apoi reclamati la CSA. Apoi daca nu gasiti intelegere puteti apela la instante.
Adresati-va Comisiei de supraveghere a asigurarilor(CSA) sau scrieti direct celui care conduce directia de daune sau chiar compania daca stiti numele acestuia pe adresa firmei cu confirmare de primire. Cf legii asiguratorii sunt obligati sa plateasca in maxim 15 zile din cate stiu dosarele de RCA si Casco, Consultati si conditiile de asigurare in care este trecut termenul in care tb sa vi se raspunda la solicitari sau sa vi se plateasca daunele.
Dar va asigur ca orice sesizare la CSA va face instanta plata despagubirii