avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1380 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatia pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatia pentru cresterea copilului

Buna ziua! As dori sa stiu si eu daca pot primi indemnizatia pentru cresterea copilului avand in vedere ca inca sunt studenta la master in ultimul an si termin in iulie, dat fiind faptul ca abia acum s-a acceptat propunerea. mai pot primi din urma ceva sau pot sa-mi iau gandul?:D Astept si eu un raspuns in legatura cu acest subiect.
Cel mai recent răspuns: Antoanela Geaman , Avocat 11:50, 27 Aprilie 2010
Buna ziua,

studentii/ studentele la master nu beneficiaza de indemnizatia pentru concediu crestere copil. ( este valabil pentru studentii la facultate, care au examenul de licenta si care se incadreaza in conditiile legii).
A-ti beneficia, daca a-ti realizat venituri din activitati profesionale supuse impozitului si pt care a-ti platit contributia la sanatate, cota la CAS, in ultimele 12 luni anterior datei nasterii copilului.
Puteti beneficia de aceasta indemnizatie doar daca ati realizat venituri din activitati profesionale pentru care ati platit impozit si taxele aferente la CAS, in ultimele 12 luni anterior datei nasterii copilului.
problema mare e ca nici nu am lucrat si nici nu am platit la CAS pentru k a fost ceva neprevazut. Intre timp eram studenta la master iar copilul are acum 8 luni. Dar am inteles: nu voi primi indemnizatia. Multumesc oricum pentru rasp.
Beneficati daca ATI( NU A-TI)!!! #-o realizat venituri supuse impozitarii in ultimele 12 luni inainte de nasterea copilului consecutiv.Nu conteaza plata CAS pentru indemnizatia de cic pana la 2 ani.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură