avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 828 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... presiuni si amenintari lalocul de munca
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

presiuni si amenintari lalocul de munca

Buna ziua! Sunt profesorla o scoala din mediul rural. Incepand de pe 15 ian. 2010, parintele unui elev face presiuni si amenintari la adresa mea pentru a-i promova copilul. A facut diverse reclamatii la conducerea scolii,inspectorat ca ii discriminez copilul, ca am ceva personal cu el si ca nu vreau sa-l promovez. Initial conducerea scolii si inspectoratul mi-au dat dreptate, insa parintele nemultumit de raspunsurile primite ameninta cu Ministerul si protectia copilului iar conducerea scolii a inceput deja sa faca un pas inapoi si sa ma convinga sa promovez elevul pentru a pune capat scandalului.Eu nu vreau sa cedez acestor presiuni si refuz sa mai predau la acea clasa.Este legal sa refuz sa mai intru la acea clasa si in locul meu sa predea alt profesor, de ex. un pensionar, deoarece in scoala nu este un alt profesor de aceeasi specialitate cu a mea?
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Isa Radov , Consultant resurse umane 15:45, 27 Aprilie 2010
De ce nu faceti reclamatie la politie ptr acest gen de hartuiala?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

E permis ca elevul sa primeasca test din materie nepredata? zanaisa zanaisa Va rog sa imi spuneti daca este legal sau normal ca un elev sa primesca test din materie nepredata ,ci conspectata din manual, deci neexplicata si ce ar ... (vezi toată discuția)
Minor jignit Doina55 Doina55 Am o problema si nu stiu cum sa o gestionez.Sotul meu are o fetita din prima casatorie in varsta de aproape 16 ani,fetita sa nascut cu probleme serioase la ... (vezi toată discuția)