In situatia Dv. nu puteti face nimic pentru recuperarea acestor bani. Trebuia sa va fi gandit cand ati achitat partea pentru
reabilitare termica sa nu o platiti....sau sa fi intrebat atunci daca trebuie sau nu sa o achitati. Daca nu va puteti intelege cu proprietarul, care fie spus e un profitor pe situatia grea a chiriasilor, nu aveti decat sa inghititi gogoasa......Cu atat mai mult cu cat nu aveti contract de inchiriere.
In privinta
fondului de rulment, aici este treaba administratorului care la cererea Dv. scrisa ca parasiti imobilul trebuie sa va faca socoteala asupra sumelor platite la acest fond si sa va dea banii inapoi.
Fondul de rulment se recupereaza la plecarea din bloc. Asta nu mai e problema proprietarului, ci a administratorului.
Iata ce spune
HG 1588/2007 Normele de aplicare a Legii 230/2007 legea de infiintare, organizare si
functionare a asociatiilor de proprietari:
Art.24.
...............
(3) In situatiile in care, prin contractul de inchiriere incheiat cu proprietarul, chiriasul se obliga sa participe la plata cheltuielilor curente ale condominiului in care locuieste, acesta va participa si la formarea fondului de rulment.
(4) Fondul de rulment incasat se poate restitui in situatiile de schimbare a domiciliului sau a dreptului de proprietate, daca prin actele de transmitere a dreptului de proprietate sau a folosintei locuintei nu se stipuleaza altfel, precum si in situatiile in care cheltuielile lunare scad conform deciziei comitetului executiv, la cererea proprietarului.
Sa va fie invatatura de minte pentru altadata: chitantele se emit pe numele celui care plateste, indiferent daca aveti contract de inchiriere sau nu.
In situatia Dv. nici macar nu puteti dovedi ca Dv. ati platit acele sume! :(