In situatia in care consideram ca administratorul nu repartizeaza corect cheltuielile de intretinere, unde ne putem adresa pentru un control al activitatii acestuia ? Politia sau Garda financiara au atributii in acest sens ?
Despre ce cheltuieli este vorba si cum le imparte? Ca e important de stiut.
Oricum, prima autoritate in materie este comitetul executiv al asociatiei, apoi primaria de care apartineti la Biroul de relatii cu asociatiile de proprietari, apoi instanta de judecata.
Politia nu are atributii in impartirea cheltuielilor in asociatii, iar Garda Financiara are competenta numai asupra taxelor catre stat.....
Multumesc pentru raspuns.
Este vorba despre cheltuielile pe cota parte si cele pe persoana, care alcatuiesc in final costul intretinerii pe luna respectiva.
Comitetul executiv este ca si inexistent.Din cauza discutiilor frecvente dintre locatari , cei din comitet nu mai vor sa se implice, mai ales ca nu sunt platiti (cu exceptia presedintelui).
Conform Legii 230/2007 si a HG.1588/2007
Cheltuielile pe numar de persoane
- electrica
- gaze
- salubritate (gunoiul)
- apa (daca nu exista apometre)
Cheltuielile pe cota-parte indiviza
- salariile (toate)
- conventiile civile si de prestari servicii
- caldura (daca nu exista repartitoare de costuri) sau caldura la comun (daca sunt repartitoare de costuri
- reparatiile, cheltuiele administrative
Pierderile de apa se impart dupa cum s-a hotarat in AG, fie pe cota-parte indiviza, fie pe numar de persoane, fie pe consum, fie in mod egal toate apartamentele....fie o combinatie din aceste metode.
Plata intretinere
mari112
Buna ziua, as dori sa aflu ce trebuie sa apara pe lista de intretinere in dreptul unui apartament in care nu locuieste nimeni. Mai concret detin o garsoniera ... (vezi toată discuția)