avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 398 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... intrebare
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

intrebare

vreau si eu sa stiu ce se intampla si care ar putea fi decizia judecatorului in cazul in care sunt dat in judecata de firma de asigurari si pierd daca eu sunt student si nici nu muncesc ?
Cel mai recent răspuns: Doinita Stingaciu , Avocat 13:17, 3 Mai 2010
Dati, va rog, detalii.
Sa intelegem ca ati produs un accident si ca acum sunteti chemat in judecata de catre firma de asigurari care l-a despagubit pe cel vatamat ca urmare a accidentului provocat de dv.?
Daca da, atunci nu va poate face mai nimic in situatia in care nu detineti bunuri sau nu aveti venituri care pot fi executate silit. Deocamdata! Aceste drept poate fi exercitat in termen de 3 ani. ;)
Daca nu sunteti mai explicit cu privire la evenimentul pt. care ati fost chemat in judecata, orice raspuns nu poate decat sa va induca in eroare.