avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 874 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Executare silită Va rog sa ma ajutati
Discuție deschisă în Executare silită

Va rog sa ma ajutati

Buna ziua,
Va rog acordati-mi cateva minute pentru a citi aceasta scrisoare si incercati intelegeti situatia noastra. Ma numesc Chira Corina, sunt din Ploiesti si locuiesc intr-un apartament cu 2 camere impreuna cu parintii mei pensionari si copilul care are 16 ani. Eu lucrez ca vazatoare intr-un magazin. Ai mei din cauza situatiei financiare precare au facut imprumuturi la banci si la Provident. Riscam sa ne pierdem apartamentul si sa ramanem pe drumuri. Va implor, nu stiu incotro sa o apuc si ce sa fac. Riscam sa ne pierdem apartamentul chiar daca imprumuturile care au fost facute nu au fost cu garantie pe apartament. Suma datoriilor totale este de 20.000 Ron. Am incercat sa fac eu un imprumut la banca pentru a putea plati aceste datorii dar nu-mi poate acorda deoarece eu mi-am schimbat locul de munca in ultimile 7 saptamani iar unde am lucrat nu mi s-au platit darile la stat. Ce pot face, unde ma pot duce sa-i pot ajuta pe parintii mei?
Cel mai recent răspuns: Iuliana Cermak , Avocat 21:20, 3 Mai 2010
Contactati creditorul,in vederea esalonarii restantelor acumulate
User corinachira

interventie moderator

Deoarece ati incalcat Regulamentul de postare in forum, pe care va invit sa il si cititi cu atentie, va rog frumos sa stergeti denumirile persoanelor fizice/juridice implicate in discutie.
In forum se discuta ideea si nu persoana fizica/juridica.
:) Va multumesc frumos.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Datorie la societate telefonie mobila donisa donisa O pensionara a facut abonament la companie de telefonie mobila pt o nepoata care din iunie 2009 nu a mai platit factura in val. de 240 lei si acum doamna a ... (vezi toată discuția)