avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 644 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... detasare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

detasare

buna ziua.sunt asistenta medicala intr-un dispensar ce apartine de un spital tbc,dar suntem platiti de la bugetul de stat,respectiv directia de sanatate publica....managerul crede ca in dispensar suntem "o gashca" si vrea sa detaseze pe una din noi in spital...as vrea sa stiu cum e cu detasarile in sistemul medical....ca o paranteza,ne intelegem foarte bine si noi intre noi si cu medicul coordonator si nu se suporta acest lucru,nu am inteles dece?!
Cel mai recent răspuns: alexandradian_a@yahoo.com , utilizator 08:57, 14 Mai 2010
Detasare = schimbarea locului de munca la un alt angajator . In cadrul aceleiasi unitati nu se poate numi detasare . Vi se poate schimba temporar locul de munca cu acordul dvs. , sau daca se considera ca suntei prea multe in cadrul dispensarului , se pot opera reduceri de posturi . Probabil ca la patul bolnavului este nevoie de personal si atunci se apeleaza la personalul din dispensar .
Ultima modificare: Luni, 10 Mai 2010
zzenovia, utilizator
nu suntem putine,dimpotriva,conform teritoriului arondat ar mai trebui o asistenta...asta intrebam:mi se poate schimba locul de munca fara acordul meu?daca da,pe ce perioada?...oricum delegarea aceasta nu s-ar face pe principii medicale ,ci personale(declaratia publica a managerului:"o sa sparg eu gashca voastra")
Art. 41. – (1) Contractul individual de muncă poate fi modificat numai prin acordul părţilor.
(2) Cu titlu de excepţie, modificarea unilaterală a contractului individual de muncă este posibilă numai în cazurile şi în condiţiile prevăzute de prezentul cod.
(3) Modificarea contractului individual de muncă se referă la oricare dintre următoarele elemente:
a) durata contractului;
b) locul muncii;
c) felul muncii;
d) condiţiile de muncă;
e) salariul;