avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 804 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Probleme juridice în afaceri - ... ce contract imi trebuie?
Discuție deschisă în Probleme juridice în afaceri - contracte între profesionişti

ce contract imi trebuie?

Buna ziua,

Eu doresc sa fac un timp de publicitate neconventionala pentru magazinele de haine. Mai exact vreau sa iau niste tineri (nu au PFA) care sa poarte hainele respective cu diverse inscrisuri (mesaje) o anumita perioada de timp in diverse locatii.
Ce doresc sa aflu cu ajutorul dumneavoastra:
- Ce fel de contract ar trebui sa inchei cu tinerii respectivi? (contract de munca iese din discutie deoarece lucrez pe proiecte si nu am sursa continua de venit)
- ce avantaje asi avea daca tinerii sunt studenti

Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: cristitsirc , utilizator 11:22, 14 Mai 2010
Incheiati conventii civile de prestari servicii, care nu trebuie inregistrate la ITM sau finante, doar semnate si inregistrate in cadrul societatii dvs.
Dvs le retineti si virati 16% impozit, iar dumnealor ( prestatorii) trebuie sa depuna declaratia de venit pana pe 15 mai anul curent, pentru exerctiul financiar trecut, si, dupa ce le este comunicata decizia de impunere, trebuie sa plateasca CASS-ul in functie de venit.
Multumesc pentru raspuns.

Doresc sa stiu, daca prestatorii sunt stundenti, trebuie sa plateasca CASS?

de asemenea am inteles ca aceste conventii civile nu mai sunt legale de aceea am intrebat
Uite ce patesc cei care incheie conventii civile:

[ link extern ] /

Trebuie sa fie o alta varianta. Daca asi plati pe cineva sa tina lipit pe geamul de la masina un afis, sticker, ce contract ar trebui sa inchei cu el?
~ Conținut șters la cerere ~

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură