Va aduc in dezbatere urmatoarea speta la care am rugamintea sa ma ajutati cu un raspuns; In luna aprilie al anului curent a avut loc Adunarea Generala a unei Asociatii de Proprietari,ocazie cu care s-a stabilit printre altele schimbarea administratorului.Intr-ucat acesta a refuzat sa predea documentele Asociatiei ce se aflau in posesia lui, Asociatia ar dori sa se adreseze pe cale legala unei institutii a statului pentru rezolvarea problemei. Ca atare v-as ruga sa-mi spuneti unde ar trebui depusa o sesizare,si care este procedura pentru solutionarea problemei! Va multumesc.
Primaria nu se implica in solutionarea problemeleor aparute in cadrul raporturilor de munca incheiate de asociatie cu terti
Avand in vedere ca administratorul de imobil este angajatul asociatiei de proprietari ,
acesta detine limite de competenta si obligatii bine definite legal,
In situati mentionata,comitetului executiv ii revine obligatia sa emita decizie ,de predarea documentelor
In caz de refuz predare documente -respectiv incalcarea obligatiilor ,comitetul executiv ,detine autoritatea sa emita decizie de angajare alt administrator,cu notificarea cu termen a primului administrator referitor la obligatia de predare a documentatiei asociatiei de proprietari
Adica vreti sa spuneti ca proprietarii din asociatie nu pot determina administratorul sa predea actele? Pai stati la usa lui cu schimbul, daca e cazul, pana s-o hotari sa le predea.
Daca nu sta in blocul Dv., nu face parte dintre proprietari, puteti face sesizare la politistul de proximitate care are atributii si in relatia cu asociatiile de proprietari.
@ynocentta,
Am eu o rugaminte, nu mai spuneti ca Primaria nu se implica in solutionarea.... Pai aici nu este o chestiune de raporturi de munca - eu asa inteleg...
In alta ordine de idei, Primaria sau CL care i-a dat atestatul d-lui administrator (acela care refuza sa dea actele), il cheama frumusel la ordine, eventual impreuna cu presedintele si acolo se vor deslusi lucrurile. Eventual dom' administrator nu mai poate profesa meseria in urbea respectiva. Cam asa vad eu relatia administrator de imobile vs primarie.
Pe de alta parte, nu stiu - poate ne lamuriti, administratorul dvs. este angajat cu CIM sau prin Contract civil (conventie) pentru ca rezolvarea este diferita in cele doua cazuri. Oricum, de baza este hotararea AG de schimbare, care trebuie facuta conform legii de catre com. executiv - care trebuie sa se conformeze.
Mai reveniti cu amanunte.
Stampila asociatiei
teoyorga
Sunt presedintele ( nou ales) asociatiei de proprietari unde dupa o luna administratorul refuza sa-mi predea stampila cu CIF si documentele asociatie pentru ... (vezi toată discuția)