Am terminat finante banci in 2007, am lucrat 1 an si jumatate la o firma cu functia de contabil pe cartea de munca dar nu semnam bilantul si balanta deoarece exista un sediu central unde se faceau aceste lucruri. Momentan m-am angajat la o firma noua pe piata, tot pe postul de contabil, iar administratorul doreste sa gasesc o posibilitate sa semnez eu toate actele ce tin de evidenta contabila. Am luat legatura cu un contabil autorizat care mi-a spus ca daca ma angajez ca si contabil pe CIM am drept de semnatura. Intrebarea mea este : E nevoie sa fiu trecuta ca contabil sef pe CIM sau e destul contabil simplu pentru a avea drept de semnatura inclusiv pe bilant.
aveti atributii si raspunderi conform fisei postului. normal bilantul este intocmit de contabilul sef ... va puteti trece pe cartea de munca economist, contabil, contabil sef, director economic, economist sef, etc nu conteaza.
cei de la administratia financiara cand se preiau bilanturile prefera sa fie semnate de contabilul sef
Bilant
Ipra
Economist angajat cu carte de munca ,.membru ceccar ca contabil autorizat, poate semna bilantul unei societati care are cifra de afaceri mai mare de 35000 ... (vezi toată discuția)