Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Este prima oara cand scriu in acest forum, dar va citesc de mult timp si in primul rand vreau sa va spun ca apreciez foarte mult raspunsurile primite aici.
Poate ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat.
In familia noastra exista o garsoniera care apartine bunicii sotului. Cu acordul tuturor vrem sa o trecem pe numele nostru. Problema este ca actele nu se gasesc de nicio culoare... am fost pe la notariatul unde s-a incheiat in '93 contractul - lipseste. Ne-au trimis undeva prin bd. Expozitiei, unde la fel, nu se gaseste. Ne-au trimis la arhivele primariei sector 3, care la randul lor au spus ca nu e de competenta lor si ne-au trimis din nou in Expozitiei.
Pana la urma am aflat ca trebuie sa ajungem la arhivele fostei firmei Imobiliara RA, pentru ca cu ea s-a incheiat contractul de vanzare cumparare, si ca ar trebui sa mai existe acolo o copie. Dar unde as putea sa gasesc aceasta Imobiliara RA?? am cautat tot internetul in sus si-m jos, am intrebat, nimeni nu stie nimic....
Va rog frumos, ma puteti ajuta?
Firma care a construit inteleg ca a fost Imobiliara RA, firma a statului care se ocupa cu constructii si vanzari. Imobilul a fost terminat in 1993, deci a fost cumparat nou nout.
Din cate inteleg eu, treaba a fost cam asa: mai multi oameni s-au asociat, au facut o asociatie de proprietari care a cumparat blocul de la Imobiliara RA. Deci un proces verbal de receptie. Apoi, asociatia a impartit proprietarilor apartamentele. Deci al doilea proces verbal de receptie. Sper sa nu ma insel, dar asta mi-a spus cel care s-a ocupat la vremea respectiva.
Acum eu nu stiu de care proces verbal de receptie avem nevoie la notar pentru vanzare, dar cred ca e vorba de cel de-al doilea.
Doamna, dvs. cautati acul in carul cu fan si va pierdeti in amanunte nesemnificative.
Pentru a putea efectua operatiunile de cadastru si cf precum si o eventuala vanzare aveti nevoie de 2 acte:
contract v-c
proces verbal de predare primire
in original sau duplicat.
In cazul in care sunt duplicate mai este nevoie de o declaratie autentica care sa precizeze ca originalul nu a fost folosit la o vanzare anterioara si dupa caz daca actele au fost transcrise sau nu la judecatorie.
Eu am incercat sa va indrum sa nu va pierdeti vremea . Daca dvs. preferati un sfat dupa ureche "de la un vecin" nu inteleg de ce cautati ajutor aici.
Dvs. nu trebuie sa faceti decat un drum sau maxim doua:
Ori la fostul ICRAL de sector ori la AFI. Actele dvs sunt la una din aceste doua institutii.
Chiar mi-ati fost de mare ajutor, v-am spus ca actele se pare ca sunt la AFI (pana nu le vad in mana nu pot sa fiu sigura de nimic, m-au mai dus cu vorba).
Si nu inteleg la ce sfat "dupa ureche" va referiti. Tot ce am spus aici mi s-a spus la notar, deci nu e de la niciun vecin!
Ce intreprindere a construit blocul si in ce an? Intrebati vecinii din bloc care locuiesc acolo de cand s-a construit blocul. Aceste procese-verbale trebuie sa existe in arhiva firmei care a construit blocul.
On topic
Unde se gaseste Contractul de Vanzare - Cumparare exista si PV de predare primire. Nu uitati sa solicitati si o adeverinta de plata integrala !
stiu ca a trecut ceva timp decand s-a discutata acest subiect dar ma aflu intr-o situatie oarecum similara, adica am nevoie de un duplicat al contractului casei incheiat cu Imobiliara RA.
se poate sa imi spunei ce este AFI si unde are sediul?? sa incerc si eu la doamna drauta de la Contracte??