avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Trebuia sa prestez 'munca patriotica', la cata bataie ...
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Trebuia sa prestez 'munca patriotica', la cata bataie de cap imi da "prima" de 20 de lei?!?

Sunt pensionata medical din 1997. Din 2006 am fost trecuta de la gradul 2 la 3, cu drept de munca 4 ore/zi. Desigur, n-am lucrat, pentru ca eu CHIAR SUNT bolnava. Dar am facut parte din C.E. al Asociatiei de Proprietari, participand la sedintele lunare si avand ceva responsabilitati - necuantificabile, dar recompensate prin prime lunare de 20(DOUAZECILEINOI!), la care s-a retinut si virat impozitul la sursa.Nu am semnat nicio conventie civila, niciun contract de munca. Aveam o pensie de 300 lei. Acum am nevoie de adeverinta de asigurat, ca sa mi se aprobe dosarul pt. tratament cu INTERFERON (pt. hepatitaC...) si trebuie sa platesc asigurare pentru sumele incasate (in jur de 500 lei in 2 ani).
E corect? Cum se calculeaza - la suma incasata sau la salariul minim brut?!? Pentru ce datorez asigurari de sanatate, daca am un grad de handicap care imi permite sa-mi completez (DACA POT!!!) pensia de mizerie?
Va multumesc.

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara platita in avans ariana03 ariana03 Buna ziua, In urma unei sentinte sotul meu a fost obligat la plata unei pensii alimentare in cuantum de 150 lei. In cursul anului trecut si-a schimbat locul ... (vezi toată discuția)
Imprumut bancar pentru nevoi personale ancaemy ancaemy Am luat un imprumut in 2008 de 9000 ron pe termen de 8 ani,atunci fiind salariata. In prezent in urma unei boli cumplite(cancer) fiind si operata am fost ... (vezi toată discuția)