Liceul unde am absolvit acum 10 ani nu imi elibereaza adeverinta de autenticitate a Diplomei de Bacalaureat (necesara pentru legalizarea diplomei) deoarece la disciplina Educatie Fizica a fost trecut proba scrisa in loc de proba practica.
In diploma au fost facute si modificari (stersaturi cu lama) ale notei finale pe clasa a X- a de catre fosta diriginta (tot cea care a scris si diploma); modificare facuta si in Registrul Scolii. Si Foaia matricola a fost scrisa gresit la anul nasterii dar aceasta mi-a fost anulata si eliberata pe loc una corecta.
Am depus cerere la secretariatul scolii pentru solicitarea unei noi diplome dar mi s-a raspuns negativ deoarece nu au formular. Secretara insista sa dau documentul pierdut asigurandu-ma ca e singura solutie pentru rezolvarea problemei. E corect sa declar pierdut un document pe care il am in mana? Locuiesc in strainatate si m-au facut sa pierd timp si bani plinbandu-ma degeaba. Ce ma sfatuiti, cum as putea rezolva problema?
In situatia in care documentul pe care il aveti in mana ,contine stersaturi si este impropriu sau nefolositor necesitatilor dvs,se impune sa declarati documentul pierdut ,sa informati si sa probati unitatii scolare parcurgerea obligatiilor ce va revin cu atentionarea asupra eliberarii unui document justificativ