In cazul in care s-a primit o notificare de la un proprietar al unei marci comerciale cu privire la utilizarea intr-un site a unei denumiri susceptibila sa creeze cofuzie, ce trebuie facut?
Astfel proprietarul marcii <numecuvant> someaza sa nu se mai utilizeze intr-un site denumirea <numecuvantJOB>.
Mentionez ca site-ul a luat deja masura sa stearga din continutul site-ului numecuvantJOB.
In speta prezentata de dvs, va sugerez sa trimiteti o notificare titularului marcii prin care sa-l informati ca ati luat deja masura de "debranding" a marcii <numecuvant>. Trimiteti scrisoarea recomandata cu conf primire.
Poate totusi reveniti cu mai multe detalii - cine a primit notificarea (dvs? proprietarul siteului? ce lagatura aveti dvs in contextul acestei notificari- sunteti proprietarul siteului sau designerul siteului?, in cazul in care sunteti designerul siteului aveti un contract cu titularul siteului?), cand s-a primit notificarea?; ce clauze prevedea notificarea?; daca "debrandingul" s-a realizat in termenul acordat de titularul marcii; daca notificarea mai continea si o declaratie care trebuia semnata, ce clauze continea acea declaratie.