O I.I. infiintata in 2010, care nu are angajati si nu a inregistrat venituri, ce trebuie sa declare si sa plateasca la asigurari sanatate, somaj, ITM,..., si daca are de plata, cum se stabileste valoarea de plata.
Mentionez ca persoana care a inregistrat I.I. are statutul de angajat la o alta S. C.
Trebuie sa platiti impozit pe venit anticipat (conform deciziei de impunere stabilite in urma depunerii declaratiei 220 sau 221), in transele corespunzatoare: 15 martie, 15 iunie, 15 sept, 15 decembrie, incepand cu trimestrul in care ati inceput activitatea.
Se plateste contributia de sanatate 5.5% din castigul estimat prin aceeasi declaratie (la casa de sanatate mergeti cu decizia de impunere). Daca ati estimat un castig mai mic decat salariul minim brut pe tara, contributia de sanatate se calculeaza 5.5% * salariul minim. La casa de sanatate ar trebui sa va faceti si contractul pentru fondul de concedii si indemnizatii (0.85%), facultativ.
Pt ca sunteti angajat, nu sunteti oblicat sa platiti la casa de pensii.
Ca si declatarii, 220 sau 221 in 15 zile de la infiintare (sper sa nu ma insel cu termenul, cititi in instructiunile de completare)+declaratiile la sanatate (vi se dau acolo formulare).
Veti mai depune in ianuarie 2011 declaratia 220 si pana pe 15 mai 2011 declaratia de venit realizat (200) pe baza careia se regleaza impozitul platit in plus sau in minus si in acelasi sens contributia de sanatate.