EXISTA IN TARA ACEASTA O SOCIETATE DE TRANSPORT PERSOANE ( NU SINGURA CRED) CARE EFECTUEAZA TRANSPORT PE O RUTA DE 40 KM ,CURSE FARA UN ORAR, MAXI TAXI. SE UMPLE LA REFUZ MASINA SI APOI PLEACA DE LA CAPAT DE LINIE. PROBLEMA ESTE URMATOAREA ,PRINTRE ALTELE.CHIAR DACA AI AJUNS PRIMUL LA MASINA, CUMPERI BILET NU ESTI LASAT SA TE ASEZI PE SCAUN CHIAR DACA SANT LIBERE TOATE.SCAUNELE SE OCUPA DE CATRE CEI CARE CALATORESC PANA LA CAPAT DE LINIE,DE ACEST LUCRU SE OCUPA SOFERUL SI UN AGENT DE PAZA.DACA NU SE OCUPA TOATE LOCURILE ,SE FACE DISTRIBUTIA PE ELE IN ORDINEA VALORII BILETULUI DE CALATORIE. DACA CALATORESTI LA JUMATATEA DISTANTEI CA NAVETIST NU AI NICIODATA SANSE SA OCUPI UN LOC.
CATE DREPTURI SANT INCALCATE IN ACEASTA SITUATIE,CINE POATE REGLEMENTA SITUATIA SI CUI SA MA ADRESEZ PENTRU REZOLVARE?
Va puteti adresa oricarui agent de circulatie! In microbuz se pot lua atatia calator cate locuri sunt. Pentru depasirea numarului de locuri se dau amenzi foarte mari. In alta ordine de idei, procedeul soferului tine de optimizare si evitarea busculadelor la coborare, avand in vedere spatiul destul de ingust de pe culoar.
In maxi-taxi-uri este obligatoriu sa se afise numarul de locuri, de ex 17+1 (1 in picioare) Eu am avut pe firma in 2002 un maxi-taxi si chiar daca pe atunci era mai lejer tot se dadeau amenzi (800.000 de mii pe atunci) pentru depasirea capacitatii de transport autorizate. (masina era mai tot timpul full)
Daca ai ceva de impartit cu soferul sau cu firma...(care cred ca si-ar permite sa mai bage un harb pe traseu) pe astea trebuie sa te axezi... Eu as zice sa tragi un semnal la alarma la patron, dar pentru inceput fii discret ca risti sa-ti iei "ban" pe traseu...:)