avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 956 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pagube si discriminari fata de persoana ,urmare a ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pagube si discriminari fata de persoana ,urmare a legislatiei/OUG/anulate de lege....???

solicit cu respect o lamurire...
- sunt inginer...
-am avut contract de management la un spital public ,si am urmat cursul de management organizat de SNSPMS...
- indicatorii de management au fost ok,la toate evaluarile,
-urmare a oug.69/2009 am fost demis in luna august 2009 prin ordin al ministrului, iar in dec.2009 Contractul de management ar fi expirat,
-prin Legea 91/2010 s-a eliminat prevederea din oug,prin care nu eram compatibil cu functia ocupata prin examen!!
-Intrebarea mea este: EXISTA VREO CALE DE ATAC?? CUM??
VA MULTUMESC ANTICIPAT!!!
Buna ziua !
Avand in vedere ca legea nu se aplica retroactiv decat cu anumite exceptii( nu este cazul aici), legea 91/ 2010 nu poate fi invocata in atacarea ordinului prin care ati fost demisa.
Cu stima !
buna ziua.
- in regula!!
- ordinul a fost legal deci!
- dar cu ramine cu discriminarea si paguba materiala suferita??
- oare pentru aceste fapte nu exista responsabili???
Eu cred ca la ora aceea s-a aplicat legea existenta in acel moment,problema dvs.este daca aceasta a fost corect aplicata.
Daca ea, in optiunea dvs, a fost incorect aplicata,in ceea ce va priveste ,aveti posibilitatea dezdaunarii printr-o actiune civila
In constitutie exista principiul neretroactivitatii legii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vechime in specialitate. nayra nayra Doresc sa intreb daca am avut concediu de maternitate in perioada 28.05.2003 -14.07.2005 se considera acum vechime in specialitate ? Doresc sa ma inscriu la un ... (vezi toată discuția)