avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 745 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale documente de afisat
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

documente de afisat

la un punct de lucru ce acte trebuie sa afisez:certificat de inmatriculare, denumire, etc in ce acte normative le gasesc pe toate ms
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 10:26, 29 Mai 2010
Buna ziua !
Documentele ce trebuie afisate sunt :
- programul de functionare/de lucru cu publicul, inclusiv eventualele pauze de masa,
- certificatul de inmatriculare (in copie) al societatii comerciale,
- certificatele constatatoare/autorizatiile (in copie),
- limitele de adaos comercial practicat (in cazul societatilor ce desfasoara activitati de comert),
- telefonul pentru oficiul de protectie a consumatorului,
- textul privind obligatia clientilor de a solicita si de a pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate (acolo unde este cazul),
- planul de evacuare in caz de incendiu.
Cu stima !
Din punct de vedere al PSI urmatorul link contine prevederile legale referitoare la organizarea punctelor de lucru: [ link extern ]
In forma simplificata arata cam asa dar cititi legea pentru a o aplica functie de domeniul de lucru.
A. Organizarea activităţii de apărare împotriva incendiilor.
a. instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de munca;
b. reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;
c. organizarea instruirii personalului;
d. registrul pentru evidenta permiselor de lucru cu focul;
e. organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de munca;
- organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor ;
- afişarea instrucţiunilor de apărare împotriva incendiilor;
- organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;
B. Pentru organizarea activităţii de instruire a salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă şi realizarea instruirii salariaţilor instruirea în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor şi instruirea în domeniul protecţiei civile :
a. elaborarea tematicii orientative anuală, de instruire pe categorii de personal;
b. elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal şi locuri de muncă;
c. elaborarea de proceduri de instruire pe categorii de instructaje şi categorii de personal;
d. elaborarea de teste sau chestionare privind verificarea cunoştinţelor însuşite, după fiecare instruire;
e. asigurarea dotării contra cost cu afişe, acte normative, fişe individuale de instruire, broşuri, etc. necesare în procesul de instruire.
f. efectuarea instructajelor specifice pe categorii de personal;
- instructajul introductiv general;
- instructajul specific locului de muncă;
- instructajul periodic cu toate categoriile de salariaţi;
g. consemnarea efectuării instructajelor în fişele individuale de instructaj;
h. verificarea anuală a cunoştinţelor însuşite;

Numai bine.
L.C.
Ultima modificare: Sâmbătă, 29 Mai 2010
Laura Ciobeica, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acte dosar psi raresbogdan raresbogdan La dosarul PSI trebuie sa fie obligatoriu ? - Organizarea apărării impotriva incendiilor - Fisa obiectivului - Planul de intervenţii avizat de ISU ... (vezi toată discuția)
Norme de protectia muncii si psi - instruire angajati angelica36 angelica36 buna ziua. care este documentatia necesara la dosar pentru protectia muncii si psi? sunt intr-un complex comercial deci cum se face in acest caz ... (vezi toată discuția)