avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale documente de afisat
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

documente de afisat

la un punct de lucru ce acte trebuie sa afisez:certificat de inmatriculare, denumire, etc in ce acte normative le gasesc pe toate ms
Cel mai recent răspuns: Laura Ciobeica , moderator 10:26, 29 Mai 2010
Buna ziua !
Documentele ce trebuie afisate sunt :
- programul de functionare/de lucru cu publicul, inclusiv eventualele pauze de masa,
- certificatul de inmatriculare (in copie) al societatii comerciale,
- certificatele constatatoare/autorizatiile (in copie),
- limitele de adaos comercial practicat (in cazul societatilor ce desfasoara activitati de comert),
- telefonul pentru oficiul de protectie a consumatorului,
- textul privind obligatia clientilor de a solicita si de a pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate (acolo unde este cazul),
- planul de evacuare in caz de incendiu.
Cu stima !
Din punct de vedere al PSI urmatorul link contine prevederile legale referitoare la organizarea punctelor de lucru: [ link extern ]
In forma simplificata arata cam asa dar cititi legea pentru a o aplica functie de domeniul de lucru.
A. Organizarea activităţii de apărare împotriva incendiilor.
a. instrucţiuni de apărare împotriva incendiilor şi atribuţii ale salariaţilor la locurile de munca;
b. reglementarea lucrului cu foc deschis şi a fumatului;
c. organizarea instruirii personalului;
d. registrul pentru evidenta permiselor de lucru cu focul;
e. organizarea apărării împotriva incendiilor la locul de munca;
- organizarea intervenţiei de stingere a incendiilor ;
- afişarea instrucţiunilor de apărare împotriva incendiilor;
- organizarea salvării utilizatorilor şi a evacuării bunurilor, prin întocmirea şi afişarea planurilor de protecţie specifice şi prin menţinerea condiţiilor de evacuare pe traseele stabilite;
B. Pentru organizarea activităţii de instruire a salariaţilor în domeniul situaţiilor de urgenţă şi realizarea instruirii salariaţilor instruirea în domeniul prevenirii şi stingerii incendiilor şi instruirea în domeniul protecţiei civile :
a. elaborarea tematicii orientative anuală, de instruire pe categorii de personal;
b. elaborarea graficului anual, de instruire pe categorii de personal şi locuri de muncă;
c. elaborarea de proceduri de instruire pe categorii de instructaje şi categorii de personal;
d. elaborarea de teste sau chestionare privind verificarea cunoştinţelor însuşite, după fiecare instruire;
e. asigurarea dotării contra cost cu afişe, acte normative, fişe individuale de instruire, broşuri, etc. necesare în procesul de instruire.
f. efectuarea instructajelor specifice pe categorii de personal;
- instructajul introductiv general;
- instructajul specific locului de muncă;
- instructajul periodic cu toate categoriile de salariaţi;
g. consemnarea efectuării instructajelor în fişele individuale de instructaj;
h. verificarea anuală a cunoştinţelor însuşite;

Numai bine.
L.C.
Ultima modificare: Sâmbătă, 29 Mai 2010
Laura Ciobeica, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acte dosar psi raresbogdan raresbogdan La dosarul PSI trebuie sa fie obligatoriu ? - Organizarea apărării impotriva incendiilor - Fisa obiectivului - Planul de intervenţii avizat de ISU ... (vezi toată discuția)
Norme de protectia muncii si psi - instruire angajati angelica36 angelica36 buna ziua. care este documentatia necesara la dosar pentru protectia muncii si psi? sunt intr-un complex comercial deci cum se face in acest caz ... (vezi toată discuția)