Sunt angajata la o firma, care mi-a facut cartea de munca, insa contabila nu mi-a trecut functia de baza. Nu mai sunt angajata in alta parte, si mi s-a parut logic ca sa am treacuta functia de baza la ei, din moment ce ei sunt cei care mi-au facut cartea de munca. Contabila mi-a zis ca trebuia sa fac o cerere, dar eu de unde sa stiu daca nu mi-a zis. Dar asta doar pentru mine, deoarece o colega care nici ea nu mai lucrase in alta parte, are functia de baza trecuta la ei ( si nu a facut nicio cerere). Intrebarea mea este, dacapoti fii angajat dar sa nu ai functia trecuta, si daca se mai poate face ceva? sa-mi da banii din urma, sau sa-mi modifice acum - mentionez ca la sfarsitul lunii mi se termina contractul de munca.
Multumesc!
Functia de baza este cea care , in sit. ca aveti mai multe contracte, va determina angajatorul la care va va gestionata cartea de munca.
Daca aveti un singur contract, implicit acolo este functia de baza.
Nu se inregistreaza o atare situatie separat in cartea de munca.
In cartea de munca se inregistreaza datele privind contractul de munca: incepere activitate, modificari la contractul de munca si incetarea contractului de munca.
Cred ca este vorba de deducerea personala de baza, care se acorda la locul de munca unde este functia de baza.
Probabil ca ati observat pe fluturasul de salariu ca aceasta deducere nu v-a fost acordata?
Intradevar, doar la functia de baza se acorda deducere de impozit, iar pt aplicarea deducerii trebuie sa completati o cerere la angajatorul dvs la care se anexeaza diferite acte.
Deducere personala
beta88
Buna ziua!Eu lucrez la 2 firme cu cate 4 ore la fiecare la o firma de aprox 5 ani,iar la cealalta de aprox 3 ani,nu pot beneficia de deducere personale?pentru ... (vezi toată discuția)