avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 827 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Solicit informatii despre inregistrare societate ...
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Solicit informatii despre inregistrare societate comerciala de catre un student la zi

Buna ziua,

Sunt student la zi, anul terminal, 3, in cadrul Universitatii Bucuresti, Facultatea de Filosofie. As vrea sa imi infiintez o societate comerciala, S.R.L, si vreau sa stiu daca beneficiez de vreo gratuitate. Auzisem ceva cum ca studentii ar beneficia de astfel de gratuitati.

Multumesc anticipat,
Dan Stativa.
Cel mai recent răspuns: alin_bv , utilizator 21:40, 2 Iunie 2010
Da , din cate am inteles poti sa deschizi o firma cu 10 ron.
Dar mai intai iti recomand sa vorbesti cu un contabil pentru ca trebuiesc depuse declaratii si situatii financiare la Fisc si chiar daca nu ai activitate pe firma pentru care amenzile sunt foarte mari, ajung si la 30.000 ron.
Plus impozitul forfetar minim de 500 de euro pe an care se plateste in transe trimestrial. Iar daca vrei sa inchizi firma o sa ai nevoie de cateva zeci de milioane bune, asta in cazul in care contabilul si-a facut treaba si nu te trezesti cu situatii sau declaratii nedepuse la Financiar , ca altfel te ajunge la cateva sute de milioane.
De aceea te sfatuiesc sa te gandesti bine ce faci cu o firma daca vrei sa o deschizi. Sa nu fie doar asa ca pot sa o deschid cu 10 lei si sa fie acolo ca dupa aceea o sa vrei sa scapi de ea si o sa fie mai greu , o sa bagi bani ca s-o tii ( ai nevoie de contabil ) si mult mai multi bani ca sa o inchizi .
Traim in Romania si statul ne da cu un varf de unghie si ne ia cu 10 maini.
Gandeste-te bine inainte ce vrei sa faci .

Cu stima

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură