Si eu am avut parte de cateva neplaceri legate tot de acest magazin numit "Auchan".Si anume unul dintre ele avand legatura tot cu agentii de paza.Fiind o clienta fidela a acestui magazin si fiind mai aproape de casa,am trecut des pragul acestui hypermarket.Dar intr-o zi,fiind la cumparaturi impreuna cu mama mea,dupa ce am iesit de la casele de marcat,ne-a acostat un agent de paza,cerandu-mi bonul de casa la control.M-am simtit foarte prost pt ca era multa lume,ochii erau atintiti inspre noi,iar el a inceput sa-mi verifice fiecare produs in parte,verificandu-l pe bon.Si,sincer aveam multe produse,era cosul plin.Cand a vazut ca totul e in regula a plecat fara nici o explicatie.Nici nu vreau sa va spun ce rusine mi-a fost pt ca lumea se uita la noi ca la niste hoate.Parca am fii furat ceva.De ce nu se poarta asa cu cei care intr-adevar fura,de ce trebuie sa suportam umilintele unor astfel de oameni?Iar problema mea cealalta e ca in alta zi,fiind la raionul de cosmetice,ma uitam la raft la produsele de la miss sporty,iar la cativa metrii de mine au inceput din senin sa cada niste cutii de sus de pe raft.Binenteles ca nu le-am ridicat pt ca nu eu le dadusem pe jos.Nici macar nu am fost in locul acela.Fata de pe raion,fiind foarte indignata ca nu le-am ridicat m-a urmarit cu privirea pana ce am plecat de la raionul respectiv si bocifera continuu.Va intreb pe dvs,cand i-au angajat,asa i-au invatat sa se poarte cu clientii?
Nu cred ca se pot numi "intamplari neplacute". Spun acesata pentru ca, fiecare market, are propriile reguli de control.
Exista unele in care fiecare client este verificat de oamenii de ordine si nu verifica clientul, ci casierul.
Totusi, in finalul controlului, agentul de paza trebuia sa spuna macar "va multumesc" si, daca cei 7 (6) ani de acasa nu i-a facut la FF, putea sa aduge un "Va doresc o zi buna!"
Si eu am un market, mai aproape de locuinta si are niste anunturi care, la inceput m-au facut sa ma sint ca fiind hotz: "Supraveghere video. Pentru tentativa de furt anuntam politia."
Nu stiu ce inteleg ei prin...tenativa.
Nu am mai intrat in acel hypermarket o luna de zile. Apoi m-am obisnuit.
Nu.Normal cei care angajeaza in market,fac o adevarata scoala cu noii angajati in ceea ce priveste comportamentul cu clientii.Aici se includ si firmele de paza.Dvs.in urma acestui comportament,ar fi trebuit sa chemati seful de tura,sa va dea o minima explicatie si sa va ceara scuzele de rigoare.Eventual,va ruga sa faceti si o sesizare scrisa.Asa este normal,chiar si la noi.
Verificarea prin sondaj a cosului cu cumparaturi se obisnuieste si nu trebuie sa va simtiti jignita. A fost o intamplare ca ati fost Dv. cea aleasa.
Si mie mi s-a intamplat asa ceva, numai ca mi-a luat niste produse din cos si le-a cantarit. E adevarat ca dupa ce mi le-a adus inapoi mi-a multumit pentru intelegere. In primul moment am fost socata, dar m-am repliat rapid, stiindu-ma cu constiinta impacata, iar mai apoi intelegand "politica magazinului".
Din hypermarcheturi se fura destul de frecvent si singura modalitate de a scadea pe cat posibil numarul sustragerilor este verificarea prin sondaj.