Un client a facut cumparaturi intr-un supermarket, la iesirea din magazin s-a activat sistemul de detectie (produsele fiind senzorizate) iar agentul firmei de paza l-a oprit pentru a verifica bonul de casa cu produsele din cos conform cerinta magazin, lucru ce la deranjat pe client deoarece nu este hot, dupa cum afirma dumnealui. Desi i s-a explicat motivul pentru care a fost verificat la produsele din cos el neaga acest lucru. In reclamatia facuta catre firma de paza clientul zice ca agentul respectiv a avut un comportament foarte agresiv atat fizic cat si verbal fata de reclamant, lucru total neadevarat pentru ca exista inregistrarile video. Practic reclamantul aduce injurii si cuvinte jignitoare agentului de paza, martori existand in acest sens. Intrebare: agentul de paza aflat in exercitiul functiunii, in serviciu, poate face ceva in apararea sa, as dori trimiteri la lege, el fiind cel jignit si batjocorit, se poate face plangere la politie de catre agent paza impotriva clientului-reclamant? In asteptarea unui raspuns, va multumesc!
Agentul care a actionat conform fisei postului si a regulamentului de paza, precum si a procedurii de interventie in cazul in care se constata activarea portilor de siguranta, poate face plangere pentru ultraj contra bunelor moravuri.