avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 498 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... garantie neacordata
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

garantie neacordata

BUNA ZIUA
Am un cuptor care inca este in garantie si i s-a produs o " distrugere " (pete de rugina pe plca podea) - pete care spun ei ca s-ar fi facut datorita faptului ca a picurat apa rece in cuptorul incins ( lucru ,dealtfel, foarte posibil fiind vorba de bucatarie) , desi in acelasi loc, inca de la inceput eu am sesizat niste pori, sensibili la unghie.Am chemat pe cei de la reprezentanta depanari, n-au venit atunci( eu nu am nici un nr de inregistrare).Petele au avansat pe acel loc si dumnealor sapun ca e din cauza apei.In cartea de instructiuni ma avertizeaza ca trebuie sa evit apa in cuptorul incins dar nu scrie ca nu se acorda garantie daca se intampla asta. Cum vedeti situatia, n-am dreptul sa primesc alta piesa , aparatul aflandu-se inca in garantie ?
Cel mai recent răspuns: NELA FURTUNA , utilizator 09:29, 9 Iunie 2010
Vedeti certificatul de garantie pentru ce anume se acorda.
La capitolul |< garantie> in certificat nu se specifica pentru ce anume se acorda, ci doar la capitolul instructiuni de folosire, exista avertizarea ca nu trebuie sa picure apa in cuptor( dar nu se precizeaza ca pt asta nu se acorda asistenta).
In schimb, dupa ce domnii de la reprezentanta din Tulcea au facut propunerea de inlocuire piesa la Bucuresti, cei de la Bosh au trimis impreuna cu mesajul < acest produs nu beneficiaza de garantie > si un buletin al cuptorului( totul in engleza,care spun d-lor ,vine direct din germania), cuprinzand toate aspectele din manualul meu de instructiuni, insa mult mai complex - unde scrie despre toate defectiunile care beneficiaza de asistenta si care nu.Nu era natural ca acelasi manual sa-l am si eu inca de la achizitionare si nu unul foarte sumar ?
Ce parere aveti ? Va multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie la masinile second hand si la piesele din dezmembrari harygroup harygroup Buna ziua, Activam in domeniul vanzarilor auto si a dezmembrarilor auto, noi oferim clientilor nostii garantie pentru piesele cumparate si pentru masinile pe ... (vezi toată discuția)
Garantia produsului final si a componentelor Andrei_78 Andrei_78 Buna ziua. Acuma 4 ani am cumparat un laptop si evident i s-a dus acea garantia de 2 ani. Problema este ca deja mi s-a stricat placutele RAM, iar firma ... (vezi toată discuția)
Renault clio symbol ruginit la 2 luni dupa livrare!!!  MYRA  CIMPEAN MYRA CIMPEAN buna ziua! am un client care are o reala problema cu RENAULT NISSAN ROMANIA, din cauza unui autoturism renault clio symbol cumparat in decembrie 2007 si care a ... (vezi toată discuția)