BUNA ZIUA
Am un cuptor care inca este in garantie si i s-a produs o " distrugere " (pete de rugina pe plca podea) - pete care spun ei ca s-ar fi facut datorita faptului ca a picurat apa rece in cuptorul incins ( lucru ,dealtfel, foarte posibil fiind vorba de bucatarie) , desi in acelasi loc, inca de la inceput eu am sesizat niste pori, sensibili la unghie.Am chemat pe cei de la reprezentanta depanari, n-au venit atunci( eu nu am nici un nr de inregistrare).Petele au avansat pe acel loc si dumnealor sapun ca e din cauza apei.In cartea de instructiuni ma avertizeaza ca trebuie sa evit apa in cuptorul incins dar nu scrie ca nu se acorda garantie daca se intampla asta. Cum vedeti situatia, n-am dreptul sa primesc alta piesa , aparatul aflandu-se inca in garantie ?
La capitolul |< garantie> in certificat nu se specifica pentru ce anume se acorda, ci doar la capitolul instructiuni de folosire, exista avertizarea ca nu trebuie sa picure apa in cuptor( dar nu se precizeaza ca pt asta nu se acorda asistenta).
In schimb, dupa ce domnii de la reprezentanta din Tulcea au facut propunerea de inlocuire piesa la Bucuresti, cei de la Bosh au trimis impreuna cu mesajul < acest produs nu beneficiaza de garantie > si un buletin al cuptorului( totul in engleza,care spun d-lor ,vine direct din germania), cuprinzand toate aspectele din manualul meu de instructiuni, insa mult mai complex - unde scrie despre toate defectiunile care beneficiaza de asistenta si care nu.Nu era natural ca acelasi manual sa-l am si eu inca de la achizitionare si nu unul foarte sumar ?
Ce parere aveti ? Va multumesc