avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 979 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Va rog raspuns urgent: concediu fara plata in ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Va rog raspuns urgent: concediu fara plata in invatamant si conctract de munca firma privata

Buna ziua,

Va rog sa ma ajutati urgent cu un raspuns avizat la urmatoarea intrebare: conform legii, voi intra in concediu fara plata pentru un an, din motive personale. Mentionez ca sunt profesor titular, 15 ani vechime. In acest an, pot sa inchei cu o firma privata un contract de munca si firma aceasta sa imi achite toate taxele la stat? Cartea de munca poate ramane la scoala in aceasta perioada.
Va multumesc mult
Cel mai recent răspuns: ContSters42179 , utilizator 21:55, 8 Iunie 2010
1. Nu inteleg cum veti intra in CFP de la unitatea de invatamant, din motive personale, dar aceleasi motive va permit sa lucrati in alta parte. Dar daca unitatea scolara va admite este problema ei si a dvs.
2. Codul muncii permite cumulul de functii, in baza unor contracte individuale de munca:
Art. 35. - (1) Orice salariat are dreptul de a cumula mai multe functii, in baza unor contracte individuale de munca, beneficiind de salariul corespunzator pentru fiecare dintre acestea.
(2) Fac exceptie de la prevederile alin. (1) situatiile in care prin lege sunt prevazute incompatibilitati pentru cumulul unor functii.
(3) Salariatii care cumuleaza mai multe functii sunt obligati sa declare fiecarui angajator locul unde exercita functia pe care o considera de baza.
3. Carnetul de munca ramane la unitatea de invatamant unde aveti locul de munca de baza.
4. La celalalt loc de munca dati o declaratie in care spuneti ca aveti locul de munca de baza la unitatea de invatamant X. Acest al doilea angajator va va achita, ca orice angajator serios, toate contributiile legale.