Am lucrat la o firma timp de un an jumate.La angajare mi-au spus ca imi vor face carte de munca.Dupa ce am plecat de la ei...cand sa imi iau cartea de munca..surpriza..nu mi-au facut asa cum mi-au promis.Firma este destul de mare si cunoscuta cu magazine in majoritatea oraselor.La plecare mi-au inmanat o hartie cu vechimea mea la ei.
Intrebarea mea este,sunt obligati angajatorii sa faca carte de munca la cei care nu au?Sau nu mai este obligatoriu?La noul meu loc de munca nici nu mi-au cerut cartea de munca(nu m-au intrebat daca am sau nu) si am deja 3 luni.Ce se intampla,este normal asa?
Imprimatul propriuzis nu se prea gaseste la Directiile de Munca.
Adeverinta de la ITM este valabila si confirma vechimea dumneavoastra.
Stagiul de cotizare la fondul de pensii vi se va elibera de Casa de Pensii in raza caruia se afla angajatorul ( la cererea dvs. )
Pentru angajarile efectuate dupa data de 01.04.2001 nu mai este necesar acel imprimat cartonat (carte de munca )
Potrivit actualelor reglementari, carnetul de munca se intocmeste in termen de cel mult 30 de zile de la incadrarea in munca.
În lipsa tipizatelor de carnete de muncă, pentru persoanele care şi-au încheiat activitatea se întocmeşte adeverinţa de vechime vizata de catre ITM.