avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 410 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Nu mai pot plati rata la banca, ce e de facut ?
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Nu mai pot plati rata la banca, ce e de facut ?

Am un imprumut luat de la CEC pe o perioada de 8 ani. Momentan sunt in anul 3 de rate, si nu mai am posibilitatea de a plati rata. Rata lunara este 520 ron. Nu mai am loc de munca de peste doi ani de zile. Sunt student la master, si singurul venit este pensia de urmas dupa tata. Ce posibilitati am ? Cui pot sa ma adresez sa ma ajute ?
Incercati sa obtineti o esalonare a ratelor pentru ca altfel banca va incepe executarea silita a garantiilor.
Incercati o scutire de la plata ratei pe o perioada pe care o puteti negocia cu banca sau o reesalonare a platii cu o rata mai mica pe o perioada mai lunga de timp.Daca nu veti gasi intelegere asteptati sa va someze si mai vorbim.
Puteti solicita un credit pentru refinantarea creditului restant de la aceeasi banca sau de la alta. ;)
incercati o refinantare pe termen mai mare dar este mai costisitoare.
doar o scutire ca o reesalonare presupune un dosar de analiza si inca ceva acte care presupun niste cheltuieli cel putin egale cu o rata de-a dvs,
succes
E un credit de nevoi personale, nu am garantat cu nici un bun. O refinantare nu am cum sa cer ca nu am loc de munca, nu ?

Alte discuții în legătură

Ce se intampla cu rata la banca in caz de somaj? Nicoleta1979 Nicoleta1979 REVIN CU O INTREBARE AM O RATA LA BANCA LA UN CREDIT DE NEVOI PERSONALE FARA GARANTIE CU ASIGURARE SI AS VREA SA STIU CE SE INTAMPLA DACA AM INTRAT IN SOMAJ, ... (vezi toată discuția)
Refinantare sau reesalonare credit lungu nicolae lungu nicolae am un credit in delurare,as vrea sa refinantez creditul dar am restanta 2 luni,pt ca nu am reusit sa fac fata platilor,de aceea vreau sa refinantez,se poate ... (vezi toată discuția)