avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 567 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Nu mai pot plati rata la banca, ce e de facut ?
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Nu mai pot plati rata la banca, ce e de facut ?

Am un imprumut luat de la CEC pe o perioada de 8 ani. Momentan sunt in anul 3 de rate, si nu mai am posibilitatea de a plati rata. Rata lunara este 520 ron. Nu mai am loc de munca de peste doi ani de zile. Sunt student la master, si singurul venit este pensia de urmas dupa tata. Ce posibilitati am ? Cui pot sa ma adresez sa ma ajute ?
rsebastian a scris:

O scutire de plata a ratei pe care o pot negocia cu banca. Ce motive ar trebuie sa mentionez pentru o astfel de amanare, si in ce circumstate ar trebui sa fiu sa mi se acorde acest lucru ?


interventie moderator

O sa va rog sa nu mai scrieti mesaje consecutive.Folositi optiunea editare, pentru completarea ultimului dvs. mesaj postat, daca nu a mai postat nimeni, intre timp...
Multumesc.