De regula se merge pe un contract de prestari servicii intre firme din USA si RO, se obtine si permis de munca temporara. Persoanele din RO sunt delegate/detasate sa presteze pt. un anumit interval de timp o activitate salarizata pe teritoriul american. Pt mai multe detalii puteti apela la serviciul de informatii al ambasadei americane fie online, fax, scrisoare, fie direct la sediul acesteia.
În momentul de faţă există un contract de prestări servicii între mine (PFA) şi compania din SUA. Avantajele ca angajat ar fi că voi avea anumite beneficii acordate doar angajaţilor companiei.
Voi urma sfatul dumneavostră şi voi cere mai multe detalii ambasadei SUA.
Modalitati legale sunt multiple:
- angajarea cetateanului roman la firma din SUA cu prestarea activitatii in Romania, la un punct de lucru de exemplu, in functie de obiectul de activitate;
- incheierea unui contract de prestari servicii cu o firma la care este angajata persoana respectiva;
- incheierea unui contract de prestari servicii cu persoana fizica, inregistrata ca PFA. ;)