Buna ziua!...de aproape 6 ani , am cumparat un apartament printr-un act de vanzare cumparare incheiat perfect legal cu respectarea legislatiei in vigoare.Cu toate acestea atat de la Administratia Fiscala cat si de la Registrul Comertului vin pe adresa mea tot felul de instiintari, privind nedepunerea bilantului contabil pe diversi ani, a unei firme despre care nu am cunostiinta(mentionez ca eu nu am nici o firma la aceasta adresa si nici nu am incheiat cu nimeni vreun contract privind sediul vreunei firme la adresa la care locuiesc )Am invederat instantei faptul ca la adresa la care locuiesc, in locuinta a carui proprietar sunt, nu are sediu si nu desfasoara activitate nici o firma, ca atat la cumpararea locuintei si nici ulterior nu am incheiat nici un fel de contract in acest sens cu nimeni(atunci cand am facut acest lucru primisem la adresa mea pe numele FIRMEI o citatie de propunere de dizolvare si radiere a firmei din partea Registrului Comertului)....Ce este de facut pentru ca eu doresc sa vand acest apartament si nu as vrea sa am probleme....
Cu respect, va multumesc pentru raspuns.....
Verificati la ONRC perioada pentru care sediul firmei este in apartamentul dvs. Acel contract nu mai este valabil pentru ca nu v-ati dat acceptul. Luati legatura cu firma respectiva si spuneti-le sa-si mute sediul, daca nu vor cereti anularea contractului in instanta.