Buna ziua! Vreau sa va supun atentiei urmatoarea problema: cum se poate initia renegocierea unui contract comercial incheiat cu un hipermarket, in conditiile in care contractul nu contine o "clauza de impreviziune" sau o "clauza de revizuire"? Acest lucru se impune datorita modificarii echilibrului valoric al contractului, ceea ce antreneaza o sarcina excesiva pentru furnizor, in exercitarea obligatiilor sale contractuale (furnizorul livreaza marfa la un pret pe care hipermarketul nu vrea sa-l renegocieze, astfel incat furnizorul livreaza in pierdere). Nu se doreste, neaparat, o reziliere a contractului. Pe de alta parte, furnizorul suporta penalitati impuse de hipermarket, daca nu furnizeaza marfa. Cum se poate proceda intr-o astfel de situatie?
notificare pentru renegcierea contractului iar contractul sa fie renegociat cu clauze care sa il avantajeze si pe furnizor.. daca nu se doreste, rezilierea contractului pe motiv de pierdere.. nimeni nu poate fi obligat sa lucreze in pierdere
Multumesc pentru raspuns. De obicei, hipermarketurile au o pozitie destul de inflexibila. Se poate cere si o suspendare a executarii obligatiei furnizorului de a livra marfa pana la renegocierea contractului?
Clauza de hardship
luiza2008
Va rog frumos sa ma lamuriti cu o chestiune...la ce se refera mai exact clauza de hardship? Stiu ca este un tip de clauza contractuala utilizata in domeniul ... (vezi toată discuția)