mi-i se face o nedreptate:am sunat acum o saptamana la o companie de curierat rapid, sa intreb cat costa de trimis un plic cu documente la Chisinau, raspunsul operatorului a fost 24 ron, ca e acelasi pret ca si cum as trimite in orice alt oras din tara; trimit plicul linistita, azi vine factura 240 ron !!??!!
sun din nou la relatii cu clientii si intreb: cat costa un plic pana la Chisinau? raspuns 218 ron; ok, si de ce mi-i s-a spus alt pret acum o saptamana? raspunsul a fost operatoarei: s-a facut o greseala!?!
eu: apelul a fost inregistrat, il puteti verifica? operatoarea: il verificam si va sunam, a spus operatoarea;
stau ca pe ace si nu ma suna;
ce fac daca nu "gaseste" apelul inregistrat?
platesc 240 ron, cand mie mi s-a spus alt pret, 24 ron?
mi-am si notat atunci costul plicului
incredibil X-(
nu am avut rabdare si am sunat tot eu, stupoare: apelul telefonic nu a fost inregistrat, ca sa fie inregistrat trebuia sa cer asta, "doar cu acordul dvs." putea fi inregistrat; adica cum?
s-a facut o reclamatie, bla, bla;
"s-a facut o greseala" (adica am inteles eu gresit) si trebuie sa platesc;
cum pot dovedi eu acum, fara apel inregistrat, ca ala mi-a vandut gogosi;
sa-mi fie invatare de minte;
de-acum cer pretul in scris (mail, proforma);
mai mult, contractul intre firma de curierat si societate expirase, si curierul trebuia sa incaseze banii chiar in momentul preluarii comenzii, inainte sa plece cu plicul; daca imi cerea banii pe loc, mi-as fi dat seama de greseala si nu l-as mai fi trimis;
pe cand el, a venit a luat plicul si peste o saptamana vine si zice: stiti ca v-a expirat contractul? si plicul il platiti in cash, nu mai pot sa va fac factura si costa .. atat ... restul-stiti;
................. ca la noi ................................
caci numai la noi se pot intampla nesimtiri d-astea
Da, cel mai bine este sa cereti o proforma prin mail. E foarte folositor s-o aveti in destule situatii. Eu asa procedez si am rezolvat cateva situatii exact pentru ca am avut respectiva proforma.