avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 978 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... de ce sa platesc eu greseala altuia
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

de ce sa platesc eu greseala altuia

mi-i se face o nedreptate:am sunat acum o saptamana la o companie de curierat rapid, sa intreb cat costa de trimis un plic cu documente la Chisinau, raspunsul operatorului a fost 24 ron, ca e acelasi pret ca si cum as trimite in orice alt oras din tara; trimit plicul linistita, azi vine factura 240 ron !!??!!
sun din nou la relatii cu clientii si intreb: cat costa un plic pana la Chisinau? raspuns 218 ron; ok, si de ce mi-i s-a spus alt pret acum o saptamana? raspunsul a fost operatoarei: s-a facut o greseala!?!
eu: apelul a fost inregistrat, il puteti verifica? operatoarea: il verificam si va sunam, a spus operatoarea;
stau ca pe ace si nu ma suna;
ce fac daca nu "gaseste" apelul inregistrat?
platesc 240 ron, cand mie mi s-a spus alt pret, 24 ron?
mi-am si notat atunci costul plicului
incredibil X-(

Cel mai recent răspuns: BX , utilizator 15:25, 7 Iulie 2010
nu am avut rabdare si am sunat tot eu, stupoare: apelul telefonic nu a fost inregistrat, ca sa fie inregistrat trebuia sa cer asta, "doar cu acordul dvs." putea fi inregistrat; adica cum?
s-a facut o reclamatie, bla, bla;
"s-a facut o greseala" (adica am inteles eu gresit) si trebuie sa platesc;
cum pot dovedi eu acum, fara apel inregistrat, ca ala mi-a vandut gogosi;
Inregistrat e cand le convine lor, nu dvs.
La situatii d-astea m-am obisnuit sa-i inregistrez eu, ca sa le pot da apoi dovada pe tava.
sa-mi fie invatare de minte;
de-acum cer pretul in scris (mail, proforma);
mai mult, contractul intre firma de curierat si societate expirase, si curierul trebuia sa incaseze banii chiar in momentul preluarii comenzii, inainte sa plece cu plicul; daca imi cerea banii pe loc, mi-as fi dat seama de greseala si nu l-as mai fi trimis;
pe cand el, a venit a luat plicul si peste o saptamana vine si zice: stiti ca v-a expirat contractul? si plicul il platiti in cash, nu mai pot sa va fac factura si costa .. atat ... restul-stiti;
................. ca la noi ................................
caci numai la noi se pot intampla nesimtiri d-astea
Da, cel mai bine este sa cereti o proforma prin mail. E foarte folositor s-o aveti in destule situatii. Eu asa procedez si am rezolvat cateva situatii exact pentru ca am avut respectiva proforma.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Somatie de plata- factura telefon CountPorcula CountPorcula In urma cu ~2 ani am facut greseala sa imi fac un abonament. Dupa vre-o 6 luni mi-a venit o factura umflata (~150 ron) desi eu nu am vb aproape deloc la ... (vezi toată discuția)
Cost suplimentar factura telefon mobil david38 david38 Buna ziua , Numele meu este David , in urma cu doua luni am incheiat un contrat cu o firma de telefonie mobila. Cand am fost sunat ,mi s-a prezentat un ... (vezi toată discuția)
Magazin on-line refuza livrarea produsului yoshy262 yoshy262 Buna ziua. As dori un sfat din partea cuiva avizat. Am sa incerc sa fiu cat se poate de scurt. 1 - S-a plasat o comanda on-line la un magazin. 2 - S-a ... (vezi toată discuția)