avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1909 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... amenda parcare spatiu verde de la un srl?
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

amenda parcare spatiu verde de la un srl?

Buna ziua,

Am primit un proces verbal de la un srl pentru parcare pe spatiu verde. Procesul verbal mi se pare dubios din mai multe motive:
1. este intocmit de catre un S.R.L. si nu de catre un agent al primariei/politiei
2. culoarea masinii nu este specificata corect(este specificat verde metal cand de fapt e gri)
3. Hotararea consiliului local la care se face referinta in procesul verbal se pare ca nu exista(HCL 4567/2008) - [ link extern ]
De asemenea, mi se pare sa fi fost si rau intentionati din mai multe motive: era noapte, sunt incepator(exista semnul incepator pe parbriz), masina e intrata abia cu o roata pe spatiul verde si pentru ca pe procesul verbal fuses in prima faza bifat loc de parcare cu abonament, dar nefiind in zona un asemenea semn, a fost taiat si scris "parcat pe spatiu verde".
Va rog sa ma ajutati in aceasta problema, pentru ca nu stiu daca se merita sa depun contestatie si cui trebuie sa o adresez. am pus poze cu masina si cu amenda scanata la adresa [ link extern ] /

multumesc anticipat
Ultima modificare: Duminică, 4 Iulie 2010
haragusfilip, utilizator
Cel mai recent răspuns: Radu Gabrian , Mediator 02:52, 4 Iulie 2010
Faptul ca sunteti incepator nu inseamna ca trebuie manifestata mai multe intelegere in sanctionarea contraventiilor pe care le faceti.
Trebuie vazut daca in baza unei HCL acest SRL nu a fost insracinat cu sanctionarea unor astfel de contraventii
Vedeti daca procesul verbal este corect completat in sensul completarii corecte a situatiei de fapt si a completarii tuturor rubricilor ,inclusiv a incadrarii contraventiei si a datelor dvs.de identificare.