Daca aveti amabilitatea sa imi mai clarificati cateva nelamuriri:
-unde se achita acea taxa judiciara de timbru (120 lei)?si daca ea poate fi considerata creanta pentru a fi trecuta in acea cerere de inscriere a creantelor in tabelul preliminar?
-care este modalitatea de trimitere a cererii insotita de anexe?prin posta(recomandat) sau curierat?
Va multumesc!
taxa de timbru se achita la administratia financiara, iar cererea si documentele justificative, inclusiv taxa de timbru si timbru judiciar in original, se expediaza prin posta prin confirmarea primirii de instanta de judecata sau curier cu confirmarea primirii.
Taxa se achita la Trezoreria sau CEC -ul de la sediul dumneavoastra. Cu privire la modalitatea de trimitere puteti trimite prin orice mijoace care face dovada primirii.
taxa de timbru se achita la administratia financiara din localitatea creditorului(braila) sau din localitatea in care se afla procesul pe rol (bucuresti)?
Potrivit art.19 din Legea nr.146/1997 privind taxele judiciare de timbru, astfel cum a fost modificat prin Legea nr.276/2009, taxele judiciare de timbru, precum şi sumele provenite din impozitele încasate din onorariile avocaţilor, ale notarilor publici şi ale executorilor judecătoreşti se plătesc în numerar, prin virament sau în sistem on-line, în contul bugetului local al unităţii administrativ-teritoriale în a cărei rază îşi are domiciliul sau, după caz, sediul fiscal debitorul.
Actualmente, puteti face plata in numerar la Directia Taxe si Impozite Locale sau prin virament in contul de trezorerie al DITL.