avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 452 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Digi TV
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Digi TV

Sunt abonat de 2 ani la digi tv. Au venit si au instalat antena ,iar contractul l-am încheiat printr-un diler in Oltenita.De 1 luna si jumatate nu mai am semnal. Am anuntat si opc,care au intervenit ,si in cele din urma a venit echipa de intervetii. Anterior am consumat aproape 400 minute in romtelecom si cosmote pentru a contacta un operator . Am reusit in doua randuri deoarece eram pus pe asteptare la robot. Astazi discutand cu doamna de la OPC Calarasi,care a luat reclamatia si a intervenit la Digi TV mi s-a raspuns ca asa este si sa-i intelegem si noi pe cei de la Digi ca este criza. De asemennea mi-a spus ca in conformitate cu noul contract,trebuiesc reinoite cartelele din 2 in 2 ani,iar la rezilierea contractului eu trebuie sa demontez aparatura si s-o duc in cel mai apropiat loc unde este o reprezentanta. Interventiile se platesc asa cum se taxeaza si convorbirile cu operatorii. Sunt nemultumit de raspuns ! Ce pot face? Consider ca atatata timp cat platesc abonament sa am asigurat si service-ul. Chestia cu Cartelele este o incercare de monop[olizare . Multumesc si astept sfaturi!
Cel mai recent răspuns: Popa Teapa , utilizator 07:35, 9 Iulie 2010
Cititi cu atentie clauzele contractului incheiat si vedeti care sunt obligatiile si conditiile stabilite in acel contract. Cel din Oltenia tot reprezentantul lor este, altfel nu putea sa icheie un contract valabil. . Daca nu-si respecta propriul contract, din start sunt vinovati de cele intamplate... Consultati un avocat daca nu intelegeti cea ce au trecut in act.
Buna ziua !
Contractul de furnizare incheiat cu societatea constituie"legea partilor" , nerespectarea acestuia da dreptul persoanei lezate in drepturi sa recurga si la actionarea in judecata , mai ales cand se cauzeaza prejudicii .
Pana la Dumnezeu te mananca sfinți! Din punct de vedere logic,asa mi se pare dar de ce trebuie sa se ajunga mereu la cheltuieli suplimentare. Dealerul din Oltenita a a dat faliment. Problema este ca in urma decesului sotiei si altor evenimente am pierdut contractul,iar OPC imi cere copie de pe el cu toate ca pe factura lunara scrie cod abonat, nr contract,ce s-ar putea gasi la sediul firmei. Cu noile cartele Digi Tv cauta sa oblige abonatii sa semneze un alt tip de contract,mult favorabil lor. Au dezactivat vechile cartele.Atitudinea celor de la OPC ,care par sa ia parte reclamatilor,cand atitudinea celor de la Digi mi se pare abuziva. Inca odata multumesc

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Administratora imi interzice montarea antenei tv pe terasa danilie17 danilie17 Am cumparat o garsoniera in Bucuresti acum trei luni. In bloc exista Asociatie de proprietari. Blocul este cablat TV de Romtelecom. Eu am incheiat un contract ... (vezi toată discuția)
Reclamatie firma cablu tv mikeleconstruct mikeleconstruct Buna ziua! Ma numesc Mihai si as vrea sa stiu ce pot face in legatura cu un abonament semnat cu aceasta companie de televiziune care au scos din grila anumite ... (vezi toată discuția)
Contract orange zephon zephon Buna ziua Am urmatoarea problema: Cu o saptamana in urma am semnat o cerere de portare de la Vodafone la Orange de pe abonament pe abonament. Odata cu cererea ... (vezi toată discuția)