avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 927 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... angajare programator
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

angajare programator

Buna ziua,

caut si eu raspunsul la doua intrebari si m-am gandit sa le postez, poate cineva ma va ajuta.

"Trecutul" meu ca si studii este : lic. de informatica (fara atestat) -> fac Medicina.
Vechime ca si programator (pe cartea de munca) -> 3 ani de zile.
In prezent sunt angajat ca si programator dar am inteles ca la cei care au incercat sa se angajeze ca si programatori acum nu au mai putut daca nu au avut o diploma/ atestat pe care sa scrie ceva legat de domeniul informaticii.

Acum 3 luni am urmat si absolvit un curs de "programare c++ " la ITC ELINF Timisoara, in urma caruia am obtinut o diploma recunoscute de MEC si Ministerul Muncii.

Prima mea intrebare este : Cand imi voi schimba locul actual de munca voi putea fi angajat tot ca programator?

A doua intrebare: Cu acest curs pot deveni PFA?

Daca nu, atunci studii postuniversitare de specializare in informatica ma pot ajuta in acest sens?

Va multumesc :)
Cel mai recent răspuns: bbrosg , utilizator 14:43, 27 Iulie 2007
Diploma obtinuta iti da dreptul sa profesezi.
Studii postuniversitarea ar fi bine venite, vei putea ocupa un post de programator cu studii superioare si vei avea avantaje.
buna ziua,

am depus ieri un dosar similar pentru autorizarea unei PFA
solicitantul avea diploma de BAC de la liceul de informatica si certificatul de absolvire al liceului respectiv. Cu aceasta dovada a calificarii a obtinut autorizarea ca PFA pentru codurile CAEN legate de informatica, cu activitatea principala "activitati legate de bazele de date", restul activitatilor, inclusiv cea de consultanta fiind autorizate ca activitati secundare.
va multumesc pentru raspunsuri

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură