Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am incheiat un acord-cadru de furnizare produse cu valabilitate de 2 ani . Pe perioada de valabilitate a acestui acord cadru nu s-a incheiat niciun contract subsecvent . Avand in vedere prevederile art. 144 din OUG 34/2006 privind achizitiile publice cu toate modificarile si completarile ulterioare potrivit carora un acord cadru se poate prelungi mai mult de 4 ani numai in cazuri exceptionale pe care autoritatea contractanta le poate justifica prin obiectul specific al contractelor ce urmeaza a fi atribuite. Intrebarea mea este urmatoarea : pot sa prelungesc un acord cadru in aceasta situatie ? sau lansez o noua procedura? Va multumesc anticipat.
multumesc tuturor de raspunsuri si ca sa se inteleaga mai bine detaliez : e vorba de acord cadru furnizare Computer tomograf -1 buc. eu cred ca nu se poate prelungi, iar articolul ce imi da posibilitatea prelungirii acordului cadru se refera la perioada initiala stabilita in DA( documentatia de atribuire ) . Acordul cadru este inca in vigoare . Totodata in DA s-a prevazut posibilitatea prelungirii. Acordul cadru neangajand fonduri, nu ma obliga la nimic astfel ca daca eu nu am banii in cont nu pot incheia nici un contract subsecvent. HG 925/2006 la art 66 e si f spune de estimari ale cantitatilor minime si maxime "care ar putea fi solicitate ". Inteleg ca ar putea nu e obligatoriu , fiind perceput ca un drept pe care, daca il exercit produce efecte, daca nu , nu produce nici un efect. Desi sunt consilier juridic si lucrez in achizitii din 2004, legislatia pe achizitii prezinta unele " hibe" pentru care gasesti greu solutii. #-o