avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 685 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... drepturi banesti oferite la cununie de catre firma ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

drepturi banesti oferite la cununie de catre firma angajatoare

buna...numele meu e adina si sunt angajata unui dealer petrom din decembrie 2008.in aprilie 2010 am intrat in concediul de risc maternal deoarece sunt insarcinata si am o sarcina cu probleme ce ma impiedica sa continui munca.luna viitoare am cununia civila si stiu ca din partea petromului beneficiez de o suma de bani.deoarece sunt in concediu medical si nu mai merg la servici,seful meu incearca sa pastreze suma respectiva pentru el,iar pe mine m-a mintit ca eu nu mai beneficiez de ea.mentionez ca am mai avut o colega careia nu i s-au dat nici banii pt inmormantarea parintilor,pt cununie si pt nastere.ce as putea sa fac pt a-mi cere drepturile????multumesc.
Cel mai recent răspuns: romibaro , utilizator 16:30, 14 Iulie 2010
pe durata concediului cim este suspendat.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Sarcina la locul de munca ContSters179234 ContSters179234 Buna ziua, Astazi am fost cumva amenintata de catre directorul general cum ca administratorul societatii a propus sa ma dea afara pe mine si pe o ... (vezi toată discuția)
Concediu de maternitate vs cim perioada determinata mitrache_v mitrache_v Buna ziua! Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine in urmatoarea situatie. Avem o angajata la organizatie care incepand cu data de 07.06.2011 va intra in ... (vezi toată discuția)