avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 916 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Facultatea de Drept ID - Hyperion inchisa. Ce se ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Facultatea de Drept ID - Hyperion inchisa. Ce se intampla cu studentii ?

Stimati domni,

sunt student al facultatii Hyperion, la centrul ID din Caransebes, facultatea de Drept la Distanta. Ca urmare a comunicatului de presa pe care-l puteti citi aici [ link extern ]
as dori sa va intreb ce ma sfatuiti sa fac in situatia de față. Am chitantele ce atesta faptul ca am achitat la zi toate taxele aferente stipulate in contract pe care-l puteti gasi aici (un exemplu):
[ link extern ]
Precizez că nu dețin în original un astfel de contract, nu am primit nici până astăzi carnetul de student (cu toate insistentele mele), nici carnetul de călătorii, si nu stiu nici ce note am la examene. Când o întrebam pe doamna directoare, doamna Guma Nicoleta, despre ele imi spunea ca nu sunt inca semnate, iar despre note imi spunea doar ca am luat examenele, nu si notele luate. Am fost dus de nas 1 an de zile si chiar am primit o adeverinta de student de la secretariat pe care doamna secretara, m-a asigurat ca voi putea merge cu trenul cu reducere 50% insa CFR fara legitimatia de student nu ofera bilet redus.
In prezent nu stiu ce sa fac, am ales facultatea aceasta pentru ca era langa casa si nu mai trebuia sa platesc chiria la Timisoara insa tocmai acest atuu s-a spulberat in aceste momente. As putea sa primesc banii inapoi sau sa mi se echivaleze creditele daca merg la alta universitate din caransebes ? M-am pregatit intens si mi-am cumparat carti de peste 500ron apoi taxa de scolarizare de 2050ron ca mai apoi sa aflu ca le-am facut in zadar. Va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa fac pentru a-mi recupera banii.