Buna ziua! Problema mea este urmatoarea: sunt persoana juridica, import accesorii tuning auto din UE si le revand in Romania. Transportul se face cu un curier rapid de la mine la client. In ultimele 2 luni insa ma lovesc din ce in ce mai des de nesimtirea firmei de curierat, adica: desi produsele sunt impachetate corespunzator (folie cu bule, carton subtire, carton gros, folie) si marcate "Fragil" acestea ajung lovite/sparte/crapate la destinatar. Am facut reclamatie la firma de transport si mi s-a raspuns ca " nici un pachet nu a fost ambalat in carton, ci doar in folie, si aceea fara bule", cu alte cuvinte am fost prostit in fata. Ca persoana fizica nu ma pot adresa OPC-ului (tocmai am vorbit si mi-au spus ca nu au competenta in reclamatiile facute de persoane juridice catre alte persoane juridice), ce pot face pentru a-mi recupera pierderile? Numai in ultima perioada am pierdut aproximativ 6000 ron.Ce pot face in aceasta situatie?Va multumesc!
Buna ziua! Cred ca am trecut cu totii prin astfel de probleme cu firmele de curierat si singura solutie cred k este schimbarea firmei.Si spun asta din proprie experienta.Pot sa iti recomand firma sprint curier.Eu lucrez cu ei de ceva vreme si pot sa zic ca sunt multumita.Sunt punctuali, si au obtiunea de verificare a pachetului inainte de a-l plati si asta poate sa te ajute sa nu mai pierzi bani.Bafta!