Buna
La data de 15 februarie 2012 am comandat pe net un produs electric. Curierul mi-a adus în 2 zile lucrătoare, dar la deschiderea pachetului am observat, că marfa este deteriorată irecuperabil. La preluarea pachetului nu am observat deterioare la pachet, deoarece nu ştiam cum a fost împachetat. Pe drum a şi dispărut bulina cu "Fragil" de pe ambalaj. La expediere au confirmat existenţa. Am poze înainte şi după livrare ce am timis la curier.
Vreau să vă întreb dacă este vreo modalitate de a obţine o despăgubire de la curiei?
Mulţumesc
De regula, chiar si la cumparaturile on line, exista un termen in care puteti returna produsul. Important este ca in termenul cel mai scurt sa luati legatura cu firma de curierat si sa reclamanti necorespunderea produsului transportat.
Chiar în ziua respectivă ân care am primit marfa am trimis mailul cu pozele, dar ei nu recunosc fapta, chiar dacă am pozele. Ei îmi zic, că trebuia la preluare să fac reclamaţie, că pachetul este deteriorat. Era ambalat în carton, nu ştiam cum era pachetul când a preluat curierul. Nu există nici un mod de a obţine despăgubire? Este un aparat electric. Aşa putea să ajungă şi în bucăţi.
Reclamati si la furnizorul echipamentului. Oricum daca va hotariti sa solicitati despagubiri, atunci de urgenta ar trebui facuta in instanta o actiune de asigurare dovezi, actiune in cadrul careia sa solicitati constatarea starii echipamentului cit mai aproape de momentul livrarii.