Buna ziua !
Am o problema destul de complicata si as dorii un raspuns daca se poate de la o persoana avizata, ca sa stiu in ce ma bag ....
In data de 10 iulie ac, am incheiat un abonament pt trafic de date (internet cu 4 Gb trafic inclus) cu Vodafone.
Mentionez ca in momentul incheierii contractului nu mi-au fost furnizate NICI UN FEL DE INFORMATII SUPLIMENTARE si contractul propriuzis era destinat altor tipuri de abonamente, deoarece la obiectul contractului scria "Furnizarea de bla bla bla" cu totul si cu totul alte caracteristici fata de abonamnetul meu ...si la sectiunea Obs. se specifica sumar tipul meu de abonament (aceasta datorita deoarece era un abonament f f nou, si inca nu aveau contracte personalizate )
In data de 13 iulie ac, verific de plicitseala traficul efectuat si constat ca in 3 zile am de plata 100 de dolari, datorita faptului ca am depasit traficul de date alocat ... nestiind ca data de incheiere a contractului nu coincide cu data de facturare, mi-a fost alocata o cota parte din cei 4 Giga de trafic corespunzatoare celor 4 zile pana in data de 14(data de eliberare a primei facturi), eu depasind cu mult acea infima cota ..... costurile suplimentare ajungand la 100 de dolari aproximativ .
In aceasi zi am facut deja o sesizare scrisa la una din reprezentantele Vodafone, in care am prezentat faptele si am formulat 3 cai de rezolvare amiabila a conflictului revenind apoi cu o completare la acea sesizare PRIN MAIL(la care am primit si confirmarea de primire expresa) cu inca o cale de rezolvare amiabila aceasta din urma fiind cea mai "blanda", adica esalonarea acestei sume pe o perioada de 10 luni.
Motivele pt care am recurs la acest demers sunt urmatoarele :
1. Mi-a fost comunicat ca o data cu modemul si cartela SIM corespunzatoare vine si o aplicatie software care contorizeaza traficul efectuat, cea ce este PARTIAL ADEVARAT deoarece la oprirea computerului sau in urma unei reporniri accidentale, tot traficul efectuat se reseteaza la 0, fapt CONFIRMAT DE Vodafone in scris, insa ULTERIOR.
2. Imposibilitatea contorizarii si / sau verificarii traficului efectuat si / sau a costurilor suplimnetare cu echipamentele/solutiile software livrate de Vodafone, fiind LIPSIT DE ORICE SURSA de control asupra serviciilor, calitatii si cantitati oferite (caz similar ar putea fii livrarea de energie electrica, apa, si mai nou chiar si a caldurii)
Singura metoda comunicata de serviciul clienti ai Vodafone in ziua de 13 iulie a fost scoaterea cartelei SIM din modem, introducerea acesteia intr-un telefon mobil (TELEFON MOBIL presupunandu-se ca am, fara a fii livrat..)si apelarea *123#
In paralel cu aceasta a fost nevoie de inca 3 sapt de discutii pe e-mail cu alt consultant clieniti, pt livrarea unei solutii de contorizare a traficului si de control al costului, in cele din urma recunoscand faptul ca softul livrat nu este bun si ca pot descarca de la o adresa web o alta versiune a acestuia REPET, dupa ce am fost pus in situatia disperata de al face incapabil, si alte asemenea caracteristici in 3 e-mil uri diferite.
Fara a fii informat de rezultatul sesizarii scrise, nici prin posta(metoda agreata de Vodafone) si nici prin e-mail, metoda ceruta in mod expres de mine in sesizarea scrisa,in data de 20.08.2007 imi sunt restrictionate toate abonamentele, dupa 2 zile si jumatate de apeluri peste apeluri la toate serviciile clienti ai Vodafone in data de 23.08.07, ora aprox. 13, imi sunt ridicate restriictiile pt doua zile pentru a compensa cele 2 zile restrictionate fara avertizare.Astazi totul imi era blocat !
INTREBARE :
Dpdv legal pot actiona in instanta Vodavone??? ce sanse de castig am ???? si daca da care ar fii procedura de urmat ....??
Va multumesc
Cel mai recent răspuns:
cklaudius , utilizator
13:51, 29 August 2007