avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 284 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Escrocherie mobiplus in cadrul retelei Vodafone
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Escrocherie mobiplus in cadrul retelei Vodafone

In data de 09.04.2015 am achzitionat un nou abonament Vodafone in cadrul societatii comerciale pe care o detin. O promotie noua ca sa zic asa. Aproximativ acum 2 saptamani din curiozitate am verificat cost controlul pentru numarul respectiv, ca sa observ cu stupoare o suma de 12 euro ca cost suplimentar. Suma nu este foarte mare dar pentru mine ridica intrebarea ce s-a intamplat, zIs si facut am format rapid *222 si am asteptat sa fiu preluat de un operator live. La intrebarea pe care am pus-o referitoare la suma mi s-a raspuns ca e vorba de un partener vodafone, mobiplus sau NTH cum se mai numeste, m-as fi abonat cumva la siteul respectiv si as fi fost apoi saptamanal taxat cate 3 euro pentru descarcare software pentru telefonul mobil sau ceva de genul. Telefonul in care se afla cartela respectiva este o Nokia RH-100 care nu are cum sa se conecteze la net, fizic, traficul de internet pe luna respectiva era de 2 megabiti, iar la staruintele mele sa mi se spuna exact cum am fost taxat am fost directionat de catre Vodafone catre NTH si siteul acestora [ link extern ]
De Ruyterkade 6 n
1013 AA Amsterdam
the Netherlands. Reg.nr. 56102224
VAT nr. NL851974697B01am
Nederland
Adresă de e-mail: support@mobiplus.me
Număr de telefon: 0318262751
Adresă poștală:
MobiPlus, Postbus 20573, 1001 NN Amsterdam, Nederland

si totusi nimeni sa nu faca nimic. Sa fiu tot eu acuzat ca am acceptat sa primesc sms-urile respective. Vreau sa stiu ce pot face..exista precedent de clientii Vodafone pagubiti de aceasta companie ciudata, Vodafone continua sa nu fie interesata de mine ca client si de plagerea mea , cred eu indreptatita . Consider ca mi-a fost incalcat contractul semnat intre firma mea si Vodafone..pot face ceva in afara de a sta si a accepta aceasta escrocherie ?
Ultima modificare: Marți, 26 Mai 2015
tialiit, utilizator
Cel mai recent răspuns: tialiit , utilizator 10:54, 11 Octombrie 2015
Buna!
Am descoperit aceeasi problema,doar ca am abonament la orange,costul suplimentar este tot de 12 euro si pe factura apar :servicii cu suprataxa.Si la fel ca in cazul tau primesc mesaje de la mobiplus..Cei de la orange sunt niste incompetenti si au zis ca am apelat "numere scurte",explicatia lor.Am bagat nr la spam,dar degeaba,am observat ca iar m-au taxat 3 euro.Tu ai reusit sa rezolvi cumva problema?
va trebui sa intri pe siteul pe care ti l-am dat sa suni la un nr de telefon si sa soliciti dezabonarea numarului tau de la serviciile lor . da desi pare ciudat doar asa merge , altfel saptamanal ti se vor mai lua 3 euro. Este o escrocherie general valabila in toate retelele si desi situatia este cunoscuta de ani de zile atat de vodafone, orange sau telekom nimeni nu face nimic. Oare de ce ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Problema cu orange daniel1979 daniel1979 In urma cu un an si doua luni am incheiat un contract cu Orange. De cateva luni mi-am activat optiunea wap unlimited pe telefon, iar in urma cu aproximativ 20 ... (vezi toată discuția)
Optiuni activate fara acord si costuri suplimentare COSTEL_TURCU COSTEL_TURCU Sunt abonat orange pe persoană fizică de câțiva ani,cu un abonament de 3 euro doar pentru fidelitate,întrucât am avut abonament din 1997,dar pe srl. ... (vezi toată discuția)
Neplata abonament telefon cristian_121 cristian_121 Buna ziua.Nu am mai platit abonamnetul la telefon de aprox 6 luni.am primit o somatie din partea unei firme recuperari debite sa achit facturile restante+400 ... (vezi toată discuția)