Am o problema, daca stie cineva sa ma ajute:
la un magazin, se face reincarcare electronica cartele telefonice si se pot plati facturi, cu ajutorul Pay Point.
SC colaboreaza din mai cu ei, insa nu s-a inreg nici un doc pana acum in conta.
Am preluat evidenta conta, nu stiu cum sa reglez situatia:
exista facturi emise
op de plata a facturilor
Va rog un sfat si o mica monografie a inregistrarilor, daca mai lucreaza cineva cu Pay Point...
Trebuie emisa factura pentru comisionul acordat?
Pentru partea de reincarcare electronica,PayPoint emite in fiecare saptamana(lunea) o factura pentru tranzactiile din cursul saptamanii precedente(luni-duminica).
Aceasta factura trebuie inregistrata in contabilitatea societatii.
Pentru partea de plati facturi,societatea trebuie sa emita catre PayPoint o factura la inceputul lunii,pentru tranzactiile din luna precedenta.Aceasta factura contine comisionul(valoare fixa) acordat de PayPoint societatii pentru tranzactiile efectuate in luna precedenta.