avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 646 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Achiziţii publice negocierea
Discuție deschisă în Achiziţii publice

negocierea

Lucrez la o primarie pe postul de contabila de curand si am o nelamurire.In anul 2008 au fost facute lucrari de indiguire maluri gabioane in regim de urgenta respectiv la situatii de urgenta satul afost inundat si aceste lucrari au fost contractate de catre primarie cu o firma prin negociere Sa incheiat un contract atunci banii urmand sa vina prin Consiliul Judetean. Acum au venit banii partial nu toti si cu dosarul in fata am dubii ion ceea ce priveste plata .Intrebarea me este in situatii de urgenrta se poate merge pe negociere , trebuie sa semneze contractul ordonatorul principal de credite respectiv presedintele CJ si ce trebuie sa cuprinda dosarul ca sa fie legal pt a putea face plata.
Cel mai recent răspuns: vlad nicolae , moderator 10:17, 28 Iulie 2010
Probabil, procedura s-a desfasurat prin aplicarea art.122, lit. c) din OUG 34, ceea ce este legal.

Asupra modalitatii de alegere a procedurii si desfasurarea efectiva a ei, nu mai aveti dvs. competenta de a va pronunta, dosarul procedurii continand deja note , rapoarte, etc.

Contractul reprezinta baza intre primarie si executant si trebuie respectat intocmai de catre cele 2 parti. Daca acest contract este semnat si de o terta parte, aceasta are un cuvant de spus, doar conform prevederilor contractului.

Din cate inteleg eu:
- Contractul a fost semnat intre primarie si firma, fara a fi precizate probabil undeva necesitatea acordului CJ privind platile efectuate .
- CJ asigura sursa de finantare in urma unor cereri efectuate de catre primarie si aprobate de CJ. Sursa de finantare trebuie asigurata inainte de semnarea contractului, ea existand la data semnarii lui. Este posibil, in urma unor reglementari interne, CJ sa solicite ulterior, prezentarea documentelor justificative prin care s-au efectuat platile.

In concluzie:

-Nu mai este problema dvs. alegerea procedurii. Practic, doar daca ati constata nereguli flagrante la dosar ati avea dreptul de a le aduce la cunostinta conducerii si a organelor in drept, ceea ce presupun ca nu este cazul, dosarul fiind intocmit in general de persoane cu pregatire de specialitate in domeniu.

-Contractul nu era necesar a fi semnat de catre ordonatorul principal de credite, decat daca este prevazut undeva in reglementarile dvs. proprii(eu lucrez la un alt tip de AC, la noi nu se prevede asa ceva).Dar presupun ca nu este prevazut, altfel se semna.
-Contractul fiind incheiat legal intre primarie si firma, plata se face conform prevederilor clauzelor contractuale. De regula aceasta se face prin prezentarea facturilor si acceptarea lor la plata. In general nu se prevad si alte conditii, iar daca sunt, trebuie sa se regaseasca in cauzele contractuale.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Contract prestari servicii intre firma din romania si firma din strainatate alissa_francesca alissa_francesca Buna ziua. Firma pentru care lucrez doreste sa incheie un contract de antrepriza lucrarii constructii cu o firma din Germania. Angajatii firmei noaste vor fi ... (vezi toată discuția)
Acte aditionale SEHRAZAT SEHRAZAT Urmare incheierii unui contract de lucrari din surse de finantare europene si contributie proprie din buget local,au aparut ulterior lucrari suplimentare ... (vezi toată discuția)
Recuperare debit pentru un contract de prestari servicii software edohi edohi Buna ziua, sunt PFA cu norma de venit pe domeniul informatica si din luna aprilie am semnat un contract de prestari servicii dezvoltare soft cu un SRL, care ... (vezi toată discuția)