avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 748 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Impozite, taxe şi timbrul de ... probleme cu declaratia 010 la fisc
Discuție deschisă în Impozite, taxe şi timbrul de mediu 2013. Legalitate şi interpretare juridică

probleme cu declaratia 010 la fisc

Incepand cu 01.01.2007 s-a trecut la declararea si plata imopozitelor si contributiilor TRIMESTRIAL. De la ghiseu ni se spunea sa completam „luare in evidenta de la 01.01.2007 trimestrial„ , desi SRL-ul avea angajati din 2005 si pana la aceasta data fusese platitor lunar. Trece anul 2007 si vine alt act normativ care spune ca din 01.01.2008 SRL-urile vor declara si vor depune declaratii lunar. Se depune din nou declaratia 010 prin care se declara luare in evidenta lunar , incepand cu ce data credeti ? cu data din 2005 de cand firma a avut primii salariati.
Acum in 2010 , SRL-ul cere un certificat fiscal si surpriza , i se inmaneaza o hartie sub semnatura, patronului , ca are obligatia ca pentru anul 2007 sa depuna declaratii lunare , spunand ca in 2007 declaratia 010 este eronata. Nu trebuia sa se completeze ca incepand cu 01.01.2007 devine trimestrial ci incepand cu 2005 de cand are primii salariati.
Ce parere aveti de cele intamplate? Ce putem face cu hartia primita sub semnatura ? Se contesta la ei ? Se contesta la instanta ? Daca am depune acum declaratiile lunar pe 2007, ar veni majorari foarte mari pana in 2010. Si pentru ce ? Am declarat trimestrial , asa am depus declaratiile , asa am platit. Mentionez ca SRL-ul nu are nici o datorie la stat , nici nu ne gandeam ca avem vreo piedica in obtinerea certificatului fiscal. Astept opiniile si sfaturile dumneavoastra. Multumesc anticipat !
Cel mai recent răspuns: ECONOMU , utilizator 18:00, 4 August 2010
[ link extern ]

d100 se depunea lunar in 2007

mc
[ link extern ]

nu se vede postarea decat la a doua editare (scuze)
Ultima modificare: Marți, 3 August 2010
ContSters109653, utilizator
Da, stiu textul de lege. SRL-ul in discutie se incadra la punctul 1.2 litera g.
1.2. Trimestrial, până la data de 25 inclusiv a primei luni din trimestrul următor:
- pentru obligaţiile de plată reprezentând:
a) plăţi anticipate, în contul impozitului pe profit anual, datorate de societăţi comerciale bancare, persoane juridice române, şi sucursalele din România ale băncilor, persoane juridice străine;
b) impozit pe profit datorat de persoane juridice române, altele decât cele prevăzute la lit. a);
c) impozit pe profit din asociere, datorat de persoane fizice;
d) impozit pe profit datorat de persoane juridice străine, altele decât cele prevăzute la lit. a): impozit pe profit din asociere, impozit pe profit datorat de persoane juridice străine care vând/cesionează proprietăţi imobiliare situate în România sau titluri de participare deţinute la o persoană juridică română, impozit pe profit datorat de persoane juridice străine care desfăşoară activitate prin intermediul unui sediu permanent în România, conform art. 13 lit. b), c) şi d) din Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
e) impozit pe veniturile microîntreprinderilor;
f) impozit pe veniturile microîntreprinderilor din asociere, datorat de persoane fizice;
g) impozitul şi contribuţiile aferente veniturilor din salarii, datorate de către contribuabilii care au statut de microîntreprindere în condiţiile Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi de către persoanele fizice care desfăşoară activităţi independente;
Va dau si cateva discutii dupa forum , din vremea aceea.
”De la sector 3 mi-au spus asa ca se completeaza lunara trimestrial anula dupa cum ne incadram si la obligatii salariale se pune asa : 01.01.2007 la toata inafara de 0.85 care se pune 01.01.2006”

”Iar in legatura cu completarea ei:
1) La sectorul 3 se bifeaza luare in si trimestrial cu data de 01.01.2007 dar saptamana trecuta vroiau cu data de la care societatea avea angajati; Isi schimba regulile ca pe sosete
2) La sectorul 5 am fost azi dimineata si surpriza: vor completate cu data dela care firma are angajati si ATENTIE termen de depunere este maine Vineri 10.03.2007 .
Am ramas perplexa la nici un sector nu au avut termen; sau mai bine zis termenul de "cat mai repede posibil"; dar la 5 iese o matracuca si anunta ca maine e ultima zii ca "asa zic eu", nu da o explicatie legala. Probalil ca vointa unora e litera de lege- pe nervii nostrii ”
Si mai sunt si altele , asa au fost indicatiile de completare , ca altfel nu erau primite la ghiseu.
Tot discutii de pe forum, de la acea data :
Oare n-ar trebui sa fie aceeasi lege pentru toti?

”Am depus la sect 2 cu data istorica a angajatilor si la sect 3 cu data 01.01.2007....oare la celelalte administratii cum o mai fi?”

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cabinet medical individual CLASOR CONSULT CLASOR CONSULT Buna ziua, Ce declaratii se depun pentru un cabinet medical individual? Tot 100 si 102? Acestea se depun lunar sau trimestrial? Va multumesc anticipat!!! (vezi toată discuția)
Impozit 3% sau 16% simonacontabila simonacontabila Buna ziua, Am o problema mai dificila. Am vorbit cu mai multi, dar nu m-au putut ajuta cu nici o lege ... Sper ca Dvs ma puteti ajuta. Un SRL ... (vezi toată discuția)
Declaratie pentru impozit pe profit adrianasef adrianasef Buna ziua Va rog sa imi spuneti cum se depun declaratiile pentru impozitul pe profit pt anul 2013. Se depune declaratia 100 pt trim IV? Sau se depune doar ... (vezi toată discuția)