avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1775 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... demisie neacceptata
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

demisie neacceptata

Salut. Lucrez ca agent de vanzari la o firma de distributie. La un moment dat (aproximativ acum o luna), am fost "obligat" sa-mi livrez marfa, pentru ca se pleca, si se pleaca in masa, si nu avea cine sa-mi distribuie marfa. Intr-o statie de autobuz, la ora 12, mi s-a spart duba, si mi s-a furat marfa in valoare de 15 mil. Am fost la politie (cu toate ca cei de la firma mi-au spus sa nu merg la politie), am dat declaratii, amprente.....tot tacamul. Acum vreau sa plec si eu de la aceasta frima, prin urmare mi-am depus demisia, dar cei de la firma nu vor sa tina cont de ea. Ma considera suspectul principal, desi le-am propus sa ma duca la poligraf. In ziua in care mi s-a spart masina, cei de la firma au emis, PE NUMELE MEU, o factura care continea toata marfa furata, fara stirea si acordul meu. Bineinteles ca ei acum imi imputa aceasta factura, iar eu nu stiu cat de legala este treaba asta, si oricum nu sunt de acord sa platesc pentru ce au furat altii, cu atat mai mult cu cat exista dosar la politie. Daca politia gaseste hotii peste o luna, ma cauta firma sa-mi dea mie banii inapoi?????? Am uitat sa precizez ca eu am in CM salariul minim pe economie, adica 400 lei, iar restul, adica procentul din realizari, mi se da in mana, LA NEGRU. Ei pot oricand sa-mi opreasca acesti bani ca sa-mi acopere acea factura. Este legat??? Au dreptul sa faca asa ceva??? mai ales ca nu as putea dovedii cu nimic.....Ce pot sa fac in aceasta situatie?????????????? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: umbresoiu , utilizator 20:43, 26 Septembrie 2007
salut

interesanta problema

sincer sa fiu marfa pe care o transportati era fara acte

in ceea ce priveste demisia, demisia se da, nu se accepta