Sunt o persoana fizica autorizata, pana nu de mult am fost administrator la o societate comerciala din anumite divergente nu mai sunt, adica in prezent nu mai am nici o legatura cu societatea respectiva.
Problema mea apare ca am un chiosc cumparat de mine (factura si chitanta pe numele meu),dar toate actele aferente chioscului( autorizatia de constructie, certificat de urbanism, taxa pentru locul ocupat ) sunt pe numele firmei la care am fost administrator.
Intrebarea este cum pot trece acest chiosc si actele aferente lui ca punct de lucru al meu ca persoana fizica autorizata, dar avand in vedere ca nu mai am nici un fel de relatie cu societatea in cauza, societate care oricum nu vor s-a imi de-a nici un act la mana( ceva de genul contract de inchiriere sau cedare spre folosinta ).
Va multumesc anticipat,
P.S. Astept urgent raspuns #-o
Nu aveti acte de cumparare vanzare? Pe baza acestuia puteti sa depuneti o cerere de mentiuni la Oficiul Registrului Comertului pentru inregistrarea ca punct de lucru.