avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 868 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Am nevoie de un sfat!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Am nevoie de un sfat!

Am terminat facultatea de Stiinte Economice si Administrative Pitesti Specializarea Administratie Publica la Pitesti (4 ani) si lucrez ca operator date la o firma de energie electrica. As dori sa urmez un master care sa ma avantajeze in domeniu in care lucrez. Ceva care sa echivaleze studii tehnice. Exista sanse de avansare ca manager sau sef de sectie dar trebuie sa am studii superioare tehnice . Poate cineva sa ma indrume ce sa aleg? Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:52, 16 August 2010
Incercati un management la o universitate politehnica.
fanel a scris:

Am terminat facultatea de Stiinte Economice si Administrative Pitesti Specializarea Administratie Publica la Pitesti (4 ani) si lucrez ca operator date la o firma de energie electrica. As dori sa urmez un master care sa ma avantajeze in domeniu in care lucrez. Ceva care sa echivaleze studii tehnice. Exista sanse de avansare ca manager sau sef de sectie dar trebuie sa am studii superioare tehnice . Poate cineva sa ma indrume ce sa aleg? Va multumesc!


Studii superioare tehnice inseamna sa fiti absolvent al unei facultati cu profil tehnic .. daca faceti master nu cred ca veti fi considerat o persoana cu studii superioare tehnice .. dvs ati absolvit Facultatea de Stiinte Economice si Administrative Pitesti - Specializarea Administratie Publica , ceea ce nu este echivalent cu studii superioare tehnice.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua. vreau sa particip la un concurs pentru o functie publica ... m0_0n3y m0_0n3y Buna ziua. Vreau sa particip la un concurs pentru o functie publica unde se cer studii superioare economice si vechime in specialitatea studiilor ... (vezi toată discuția)