avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 465 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... studii
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

studii

Sunt student anul III Universitatea Hyperion, Stiinte Economice - C.I.G. In prezent sunt contabil la o institutie de interes public (CCI). As vrea sa stiu daca dupa cei trei ani de studii salariul meu(minim) va si indexat cu 50 sau 100%?
Masteratul este obligatoriu ? As vrea sa urmez o specializare in resurse umane, profil diferit de cel de la facultate, care este specializarea recunoscuta? La noi sunt salariile diferentiate intre studii superioare ( 4 ani) si studii superioare de scurta dutara (3 ani - terminata inainte de '89). Multumesc.
Cel mai recent răspuns: georgecojocaru13 , utilizator 12:26, 25 Martie 2009
Un masterat este util in orice domeniu, daca alegeti masteratul in resurse umane, este de fapt o alta specializare, care poate fi foarte util in viitor.
Masteratul insa nu este deocamdata obligatoriu. Depinde cum stati cu timpul, dar si cu banii.
Va doresc succes
Multumesc.
Pe mine ma intereseaza in mod deosebit daca dupa absolvirea celor 3 ani de facultate am aceleasi drepturi salariale ca un absolvent de facultate din anii anteriori. In CCM la nivel national sunt niste coeficienti pentru salariul minim ( 1.5 pt.studii superioare de scurta durata si 2 pt.studii superioare de lunga durata). Prin urmare care va fi baza sal. meu daca masteratul nu este obligatoriu ?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pe ce functie pot fi angajat dupa ce am terminat masterul ccdcla ccdcla ABSOLVENT AL FACULTATII DE SILVICULTURA IN 2007 AL “UNIVERSIITATII STEFAN CEL MARE SUCEAVA” SI A CURSURILOR DE MASTERAT CU SPECIALIZAREA ... (vezi toată discuția)